Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe na okres wakacyjny
Grupa RMF nie zmieni cen na lato, pozostawiając zaszyte rabaty dla klientów w pakietach i najniższe przeliczniki krótkich kopii wśród liczących się ofert na rynku.
Według najnowszych danych Radio Track Grupa RMF pozostaje niekwestionowanym liderem rynku radiowego z zasięgiem dziennym na poziomie 9,3 mln osób. To więcej o 2,2 mln słuchaczy (czyli o 30%) niż gromadzi druga komercyjna grupa radiowa.
Udział w czasie słuchania Grupy RMF wynosi aż 35,7%. Na niezmiennie wysokich poziomach utrzymują się wyniki poszczególnych stacji: RMF FM ma 29,6% udziału, wynik RMF MAXX (z Radiem GRA) wynosi 3,6%, a RMF Classic – 1,6%.
Cenniki stacji i pakietów handlowych Grupy RMF na okres wakacyjny pozostaną na takim samym poziomie, jak obowiązujące obecnie.
„Kształtujemy nasze cenniki tak, by reklama w stacjach Grupy RMF była atrakcyjna kosztowo zarówno w porównaniu do naszej radiowej konkurencji jak i innych mediów. Utrzymujemy najkorzystniejszą konstrukcję pakietów handlowych na rynku, ponieważ oferujemy dodatkowy rabat od sumy cenników stacji wchodzących w skład poszczególnych pakietów” – podkreśla Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży.
Dodatkowy rabat w przypadku pakietu RMF 3D wynosi 10%, w RMF na MAXXa – 8%, a w RMF z Klasą – 3%.
„Naszym atutem są też atrakcyjne przeliczniki długości spotów, które pozostają na bardzo niskim poziomie. Na przykład dla spotów 15-sekundowych, przelicznik w Grupie RMF wynosi zaledwie 0,78, co jest obecnie najniższą stawką na rynku ogólnopolskim” – dodaje Tomasz Ramza.
Cenniki wakacyjne będą obowiązywać od 3 lipca do 3 września br. i zostały opublikowane na stronie www.gruparmf.pl. W tym okresie nie zostanie wprowadzony żaden okres high season, ogłaszany przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę radiową, zazwyczaj w związku ze świętami.
dane słuchalnościowe: Radio Track, Kantar Polska, 02-04.2023, wskaźniki: zasięg dzienny, udział w czasie słuchania, target: wszyscy 15-75 lat