Envision Racing i Cartoon Network EMEA łączą siły
Envision Racing, wiodący zespół wyścigowy Formuły E i Cartoon Network EMEA, będący częścią Warner Bros. Discovery, numer jeden wśród globalnych kanałów dziecięcych, ogłosiły nowe partnerstwo w celu zaangażowania dzieci i młodzieży w Wyścig Przeciw Zmianom Klimatu.
Cartoon Network EMEA będzie współpracować z Envision Racing w celu zwiększenia świadomości na temat globalnego problemu odpadów elektrycznych poprzez wspólne kampanie marketingowe, promocje i grywalizację. Do 20301 roku roczna produkcja odpadów elektronicznych osiągnie oszałamiający poziom 75 milionów ton i obejmie takie przedmioty jak telefony komórkowe, laptopy, odtwarzacze MP3, wtyczki i baterie.
Możliwości uczestnictwa obejmują konkurs Recover-E-Waste, w którym dzieci mogą nauczyć się, jak zaprojektować i zbudować samochód wyścigowy mini-Formula E przy użyciu e-odpadów, a zwycięzcy nagród zostaną zaprezentowani podczas London Formula E-Prix w dniu 29 lipca.
Inicjatywa Mistrzowie Klimatu Cartoon Network wzmacnia i inspiruje dzieci do działania i pomagania środowisku. Dzieci w wieku 6-12 lat mogą zostać Mistrzami Klimatu, podejmując codzienne wyzwania i wspólnie zmieniając świat.
Z pomocą ulubionych postaci z hitowych produkcji, takich jak „Niesamowity świat Gumballa” i „Craig znad Potoku”, dzieci mogą wykonywać zadania i wprowadzać realne, namacalne zmiany w swoim życiu, jednocześnie przyczyniając się do zrównoważonego rozwoju społeczności na całym świecie.
Od momentu rozpoczęcia Mistrzów Klimatu Cartoon Network w czerwcu 2021 roku na całym świecie zrealizowano ponad 1,5 miliona wyzwań, a liczba ta rośnie każdego dnia.
Envision Racing powstał, aby angażować fanów i społeczeństwo w pilną kwestię kryzysu klimatycznego, a także w Wyścig Przeciw Zmianom Klimatu. Oprócz testowania nowej technologii akumulatorów do samochodów, naszą misją jest walka z e-odpadami i pomoc w budowaniu gospodarki o obiegu zamkniętym dla pojazdów elektrycznych – powiedział Sylvain Filippi, Managing Director i CTO w Envision Racing i dodał – Ta współpraca jest niesamowitą okazją do zaangażowania dzieci i młodzieży w tworzenie zrównoważonej przyszłości. Cieszymy się, że możemy współpracować z Cartoon Network, aby inspirować działania na całym świecie i nie możemy się doczekać startu naszej inicjatywy.
Monika Oomen, VP Brand, Communications i Digital Content Strategy, Kids EMEA w Warner Bros. Discovery dodała – E-odpady to niezwykle ważna kwestia, ale nie poświęcamy jej wystarczająco dużo uwagi. Dzięki naszej strategicznej współpracy z Envision Racing chcemy podnieść świadomość wśród dzieci i pomóc im w edukacji na temat tego, jaką rolę mogą odegrać w ograniczaniu problemu e-odpadów. Cieszymy się, że możemy współpracować z Envision Racing, ponieważ pomoże to stworzyć dzieciom zupełnie nowe środowisko sportowe i świat, w którym będą miały jeszcze większą możliwość pozytywnego wpływu na planetę. Razem możemy zmienić świat na lepsze. Z niecierpliwością czekamy na rozszerzenie naszej kampanii Mistrzowie Klimatu Cartoon Network, aby wyposażyć dzieci w narzędzia do walki z odpadami elektronicznymi w ich życiu.
FIA Formula E World Championship to jedyny sport, który od samego początku posiada certyfikat zerowej emisji dwutlenku węgla netto i został niezależnie sklasyfikowany i uznany za najbardziej zrównoważony sport na świecie przez Global Sustainability Benchmark in Sports.
Envision Racing jest nie tylko liderem pod względem liczby zdobytych punktów w Formule E, ale też zajmuje pozycję lidera w zakresie zrównoważonego rozwoju. Jego program Race Against Climate Change™ inspiruje i zachęca fanów oraz szerszą publiczność do podejmowania działań na rzecz klimatu, wykorzystując platformę Formuły E, Envision Racing dąży do tego, aby mobilność elektryczna i energia odnawialna stały się globalną rzeczywistością.