BadaniaPrasa - Ksiązka

Forbes Women prezentuje „Ranking 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych 2023”

W najnowszym numerze magazynu „Forbes Women”, który dziś ukazał się na rynku, opublikowano wyniki rankingu – 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych 2023 roku w Polsce. Na podium zestawienia znalazły się: Iga Świątek, Anna Lewandowska oraz Magda Linette.

 

To już czwarta odsłona autorskiego „Rankingu 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych w Polsce” stworzonego przez „Forbes Women” i PSMM Monitoring & More, która potwierdza, że niezależnie od wykształcenia, branży, obszaru działań czy wieku – kobiety odnoszą ogromne sukcesy, stanowiąc dla wielu młodych ludzi inspirację oraz wzór do naśladowania.

Na podium tegorocznego rankingu znalazły się trzy kobiety, które swoje zawodowe życie związały ze sportem. Iga Świątek podobnie jak w latach 2021 i 2022 została zwyciężczynią zestawienia – względem poprzednich lat znacznie powiększyła jednak swoją medialną wartość, zbliżając się jako pierwsza osoba we wszystkich edycjach rankingu do granicy miliarda złotych (988 mln zł). Na drugim miejscu znalazła się Anna Lewandowska (278 mln zł), a na trzecim debiutująca w zestawieniu Magda Linette (271 mln zł).

W top 10 oprócz Świątek, Lewandowskiej i Linette znalazły się kolejno: Katarzyna Cichopek (wartość medialna na poziomie 239 mln zł), Małgorzata Jamroży – Margaret (229 mln zł), Magda Gessler (221 mln zł), Zuzanna Grabowska – sanah (215 mln zł), Małgorzata Rozenek-Majdan (199 mln zł), Maryla Rodowicz (166 mln zł) i Edyta Górniak (155 mln zł).

– Na naszej liście znalazły się aktorki, wokalistki, sportsmenki, celebrytki, a także pisarki, dziennikarki, influencerki i przedsiębiorczynie, które stają się coraz bardziej widoczne i aktywne w przestrzeni społecznej. By wyłonić́ setkę najcenniejszych kobiecych marek osobistych, w tegorocznym zestawieniu poddaliśmy analizie łącznie ponad 2,7 mln publikacji, a wartość́ medialna wszystkich badanych wzmianek osiągnęła poziom ponad 11 mld zł. To kwota aż o 2,4 mld złotych wyższa niż w ubiegłym roku. Analizując przekaz medialny, wyraźnie widać́, że personal branding to dziś nie moda i pusty frazes, a realne oczekiwanie rynku i to kobiety działają na nim coraz odważniej zdecydowanie zaznaczając swoją obecnośćkomentuje Piotr Zieliński, redaktor Forbes Women odpowiedzialny za przygotowanie raportu.

Dane, na podstawie których wybrano 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych w Polsce, zostały przygotowane przez partnera rankingu – firmę analityczną PSMM Monitoring & More, która kompleksowo monitoruje Internet, social media, prasę i radio.

 – Marki personalne Polek są coraz silniejsze na arenach międzynarodowych. Liderki rankingu budzą sympatię i dla wielu kobiet stanowią ogromną motywację. Ich osiągnięcia są dostrzegalne zarówno w kraju, jak i za granicąkomentuje Izabela Grzechnik, Project Manager for New Research and Development z PSMM Monitoring & More.

Ranking znajduje się w najnowszym wydaniu magazynu „Forbes Women” oraz na stronie: https://www.forbes.pl/forbeswomen/ranking-najcenniejszych-kobiecych-marek-osobistych-2023-ile-warte-sa-anna-lewandowska/bm8lvn2 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *