TVN Media i SAR z nową edycją #opiniejuroraeffie
Już po raz siódmy Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media – Sponsorem Strategicznym Konkursu i Gali Effie Awards Poland – realizują cykl #opiniejuroraeffie. W ramach tegorocznej edycji projektu ponad 100 jurorów Effie – ekspertów w dziedzinie marketingu i efektywnego budowania strategii komunikacji marek – podzieliło się swoimi spostrzeżeniami na temat najbardziej aktualnych i istotnych dla branży zagadnień.
Cykl #opiniejuroraeffie to inicjatywa, która już na stałe wpisała się w świadomości branży mediowej jako unikatowa baza wiedzy na temat głównych zagadnień i trendów związanych z efektywnością współczesnej komunikacji marketingowej.
Wyniki tegorocznej ankiety przeprowadzonej wśród jurorów Effie wraz z komentarzami przewodniczących grup jurorskich będą publikowane w ciągu kolejnych 13 tygodni poprzedzających galę rozdania nagród konkursu Effie Awards 2023, która odbędzie się już 7 listopada. Tegoroczną edycję cyklu #opiniejuroraeffie rozpoczyna publikacja dotycząca potencjału zastosowania technologii AI w budowaniu strategii komunikacji marek. Sprawdź pierwszą publikację
„Bycie blisko potrzeb naszych Klientów i dostarczanie rozwiązań umożliwiających maksymalizację efektywności, to dla nas całkowity priorytet. Cykl #opiniejuroraeffie daje dostęp do eksperckiej wiedzy, stanowiąc jednocześnie platformę wymiany doświadczeń i inspiracji z zakresu komunikacji marek. Poszukiwanie drogi ku efektywności, szczególnie w tak dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości, to wyzwanie przed którym każdego dnia stają podmioty zaangażowane w kreowanie strategii marketingowych. Cieszymy się, że poprzez takie inicjatywy jak cykl #opiniejuroraeffie możemy wzmacniać branżę w poszukiwaniu nowatorskich rozwiązań, a tym samym aktywnie wspierać reklamodawców w ich codziennych działaniach.” – powiedziała Aleksandra Przeździecka, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju Produktu, TVN Media
„Jak nigdy wcześniej sytuacja społeczno-ekonomiczna, dynamika powstawania nowych obszarów i narzędzi w ostatnich latach, stawia przed naszą branżą coraz to większe wymagania i wyzwania. Dzięki naszej kilkuletniej współpracy z TVN Media, cykl #opiniejuroraeffie stał się pewnego rodzaju unikalną bazą wiedzy i inspiracji, zgromadzoną przez eksperckie grono jurorów Effie Awards Poland. Dzielimy się tą wiedzą i przemyśleniami, pokazując najlepsze przykłady działań marketingowych na polskim rynku, tym samym zachęcając do kreowania nowych rozwiązań w komunikacji marek. Serdecznie zapraszam do śledzenia cotygodniowych publikacji z cyklu #opiniejuroraeffie”– powiedziała Wioletta Kowalczyk-Żelek, Senior Project Manager SAR Effie Poland.
Wzorem lat ubiegłych, po gali Effie Awards, w czasie której poznamy laureatów konkursu, cykl #opiniejuroraeffie zaprezentuje case study kampanii nagrodzonych złotem.
Publikacje w ramach #opiniejuroraeffie są udostępniane na platformie wiedzy i inspiracji tv.tvnmedia.pl oraz na stronie awards.effie.pl.
Zachęcamy do zapoznania się z publikacjami tegorocznej edycji cyklu.