Telekomunikacja - Telefony - Promocje

Nowe kampanie reklamowe Plusa na powrót do szkoły (wideo)

Ruszyły nowe powakacyjne kampanie reklamowe Plusa. Operator przygotował spoty promujące najnowszą Mistrzowską Ofertę z dwoma abonamentami w cenie jednego i dwoma smartfonami w cenie jednego, a także ultraszybki światłowód.

 

Dwa spoty „Mistrzowska Oferta”

Motywem przewodnim spotów, podobnie jak całej Mistrzowskiej Oferty, jest siatkówka, co związane jest z Mistrzostwami Europy kobiet i mężczyzn w tej dyscyplinie oraz jubileuszowym 25-letnim zaangażowaniem operatora w siatkarski sponsoring. W spocie promującym nową ofertę nie mogło zatem zabraknąć reprezentantów Polski w piłce siatkowej. Tym razem lubianemu plusowemu trio sprzedawców, w których role wcielają się: Anna Smołowik, Filip Orliński i Wojciech Mecwaldowski, towarzyszy siatkarskie trio: Zuzanna Górecka, Tomasz Fornal i Aleksander Śliwka. Cała szóstka w sportowym duchu promuje filary Mistrzowskiej Oferty Plusa, w pierwszym spocie: dwa abonamenty w cenie jednego, a w drugim: dwa smartfony w cenie jednego (przy zakupie Xiaomi Redmi Note 12 5G klient otrzymuje w prezencie drugi smartfon Xiaomi Redmi A2).

Spot „Światłowód w Plusie”

W kampanii reklamowej Plus Internet ponownie występuje lubiana trójka sprzedawców, których role grają Anna Smołowik, Filip Orliński i Wojciech Mecwaldowski. W humorystyczny sposób popularyzują ultraszybki światłowód od Plusa w atrakcyjnej cenie, który dla wielu wciąż jest ofertową nowością. Plusowe trio uświadamia, że światłowód, który od lat można znaleźć w ofercie Plusa, obejmuje zasięgiem już ponad 13 milionów mieszkańców Polski.

Plus Abonament

 

 

 

Metryczka kampanii

Nazwa reklamy: Mistrzowska oferta – 2 abonamenty w cenie 1
Klient: Polkomtel Sp. z o.o.

Zarządzający projektem po stronie klienta: Karina Jakóbiak-Kapusta, Małgorzata Lenarczyk,

Magda Olcho-Bauza

Dom produkcyjny: TFP

Agencja: Freundschaft

Reżyser: Maciek Bochniak

Postprodukcja: Televisor

Media: TV, Online, Radio, OOH, BTL

Metryczka kampanii

Nazwa reklamy: Mistrzowska oferta – 2 smartfony w cenie 1

Klient: Polkomtel Sp. z o.o.

Zarządzający projektem po stronie klienta: Karina Jakóbiak-Kapusta, Małgorzata Lenarczyk,

Małgorzata Dzięgielewska-Sojka, Rafał Kawecki, Daniel Żero

Dom produkcyjny: TFP

Agencja: Freundschaft

Reżyser: Maciek Bochniak

Postprodukcja: Televisor

Media: TV, Online, Radio

Plus Internet

 

 

Metryczka kampanii:

Nazwa reklamy: Światłowód w Plusie

Klient: Polkomtel Sp. z o.o.

Zarządzający projektem po stronie klienta: Karina Jakóbiak-Kapusta, Małgorzata Lenarczyk,

Małgorzata Dzięgielewska-Sojka, Cezary Maciej Nawrocki

Dom produkcyjny: TFP

Agencja: Freundschaft

Reżyser: Maciek Bochniak

Postprodukcja: Televisor

Media: TV, Online, BTL

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *