Prasa - Ksiązka

“Świat Kobiety” świętuje jubileusz 30-lecia

1 września na rynku pojawi się październikowe, jubileuszowe wydanie Świata Kobiety nr 10/23.

 

Aby uczcić trzydziestolecie tytułu redakcja przygotowała materiały wspomnieniowe, nawiązujące do wieloletniej historii: przegląd archiwalnych okładek, ciekawostki z dawnych lat oraz wyjątkowe historie dwóch bohaterek, które prawie trzydzieści lat temu gościły na łamach „Świata Kobiety”, a które dziś dobrze znamy z telewizji – jako prezenterkę telewizyjną i aktorkę.

Ponadto w numerze znajdą się pomysły na jesienne przyjemności: zabiegi pielęgnacyjne pachnące różami, roślinne dekoracje balkonu w kolorach fioletu, oranżu i bordo, przepisy na znane na całym świecie jabłeczniki i smakołyki na duże i małe rodzinne uroczystości oraz najlepsze miejsca na relaksujący „babski wyjazd”. Eksperci podpowiadają, jakie codzienne nawyki zapewnią nam długie życie w zdrowiu i szczęściu, a „test 6 kapeluszy” pomoże rozwiązać każdy problem. Wydanie październikowe uzupełnia 7 modowych trendów na jesień oraz rozmowa z gwiazdą okładki – Gabrielą Muskałą, która opowiada o swoich jubileuszach, życiowych wyborach i kobiecej sile.

Specjalnie dla czytelniczek „Świata kobiety” zorganizowany został konkurs, w którym wygrać można atrakcyjne nagrody m. in. perłową biżuterię lub wyjazd do spa.

W miesięczniku, jak co miesiąc, dodatek ekstra – Poradnik dla domu.

Jubileuszowy numer pojawi się w dwóch wersjach cenowych: wersji podstawowej w cenie 3,99 zł lub z książką kulinarną „101 przepisów – Jesienne owoce na słodko i wytrawnie” w cenie 7,99 zł. Wydanie wspierają kampanie radiowe, reklamy w tytułach Wydawnictwa Bauer, w social mediach oraz on-line.

Tytuł świętuje perłowy jubileusz i notuje wzrosty sprzedaży! Średnia sprzedaż w okresie IV-VI wyniosła 114 376 egz. i była wyższa niż rok wcześniej o ok. 14% (Audyt PBC, Dane za okres IV-VI 2023 (średnia sprzedaż wydania drukowanego). Czytelnictwo tytułu wynosi 253 105 osób (Polskie Badania Czytelnictwa; lipiec 2022 – czerwiec 2023; CPW; grupa celowa: osoby w wieku 15-75 lat, realizacja: Kantar Polska, Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna).

Foto. Bauer Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *