BadaniaMedia

„Policjantki i Policjanci” z rosnącymi udziałami w rynku i mocną przewagą nad konkurencją

Łącznie 7,8 mln widzów (RCH 1 min) notuje emitowany obecnie 19. sezon „Policjantek i Policjantów” w paśmie premier – od poniedziałku do piątku o godz. 19:00 – w Czwórce.

 

Średnio każdy odcinek serialu ogląda ponad 753 tysiące widzów, przy udziałach w rynku na poziomie 6,4% (SHR All 4+). Zapewnia to TV4 w paśmie serialu piąte miejsce na polskim rynku telewizyjnym – tuż za stacjami tzw. „wielkiej czwórki” – oraz zdecydowaną przewagę nad bezpośrednią konkurencją: ponad dwukrotną nad TV Puls i aż trzykrotną nad TVN7.

W grupie komercyjnej z udziałami wynoszącymi 5,3% (SHR All 16-59) Czwórka w paśmie „Policjantek i Policjantów” jest czwartą najchętniej oglądaną stacją w Polsce, wyprzedzając m.in. TVP2, TV PULS i TVN7. Warto dodać, że po 9 tygodniach emisji, serial notuje w tej grupie wzrost udziałów o 4% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego .

Wzrosły także udziały serialu wśród młodych widzów przed 30. rokiem życia. W porównaniu z ubiegłą jesienią w grupie 16-29 udziały „Policjantek i Policjantów” są większe o prawie 20%, osiągając poziom 5,5% i zapewniając Czwórce w ich paśmie piąte miejsce w rankingu najchętniej oglądanych stacji, przed m.in. TVN7 i TVP2.

foto. TV4

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *