Internet & Gry - Reklama

Olga Korolec dyrektorką zarządzającą Onetu, Emil Nowiński obejmuje stanowisko dyrektora marketingu Ringier Axel Springer Polska

Z początkiem stycznia 2024 r. Olga Korolec zostanie nową dyrektorką zarządzającą Onetu przejmując funkcję i dotychczasowe obowiązki Marty Badurek-Pietniczki, która udaje się na urlop macierzyński. Emil Nowiński, obecnie head of Onet Marketing, od stycznia 2024 r. zostanie dyrektorem marketingu Ringier Axel Springer Polska.

 

Olga Korolec w styczniu 2024 r. zostanie powołana na stanowisko dyrektorki zarządzającej segmentem Onetu i będzie zarządzała zespołami odpowiedzialnymi za strategię wydawniczą oraz dalszy rozwój Onetu.

Marta Badurek-Pietniczka, dotychczasowa dyrektorka zarządzająca Onetu, pełniąca tę funkcję przez ostatnie 4 lata, będzie aktywnie pracować do grudnia br., a z początkiem stycznia 2024 r. przejdzie na urlop macierzyński.

Emil Nowiński, dotychczasowy head of Onet Marketing od stycznia 2024 r. zostanie dyrektorem marketingu RASP i będzie odpowiedzialny za budowanie i realizowanie strategii marketingowej dla wszystkich marek z portfolio Ringier Axel Springer Polska.

Olga Korolec studiowała m.in. medioznawstwo i nauki o komunikacji na Uniwersytecie Bolońskim we Włoszech oraz zarządzanie i marketing w Istituto Europeo del Design w Mediolanie. Po powrocie do Polski rozpoczęła pracę w agencji reklamowej DDB, a następnie, przez ponad 14 lat, pracowała w działach marketingu największych polskich korporacji: m.in. w Telekomunikacji Polskiej jako zastępca dyrektora Pionu Komunikacji Korporacyjnej, w Kompanii Piwowarskiej jako dyrektor zarządzający portfelem marek oraz w ITI Neovison, jako wiceprezes zarządu ds. marketingu.

Od 2016 roku jest dyrektorem marketingu w Ringier Axel Springer Polska i wraz z zespołem realizuje działania wspierające marki zarówno digitalowe, jak i printowe takie, jak m.in. Onet, Fakt, Business insider czy Forbes.

Od 2019 roku aktywnie promuje i wdraża idee zrównoważonego rozwoju pełniąc funkcję Group Sustainability Directora w RASP. W swoich działaniach stara się udowadniać, że można efektywnie budować najlepsze marki na świecie ale i dla świata otrzymując za nie liczne wyróżnienia i nagrody w branżowych konkursach m.in. Effie Awards, Top Marka, Superbrands czy INMA International.
Jest jurorem i członkiem wielu konkursów i organizacji branżowych takich jak Effie Poland i Effie Europe, Forum IAB, INMA Europe. Prywatnie szczęśliwa żona i matka czwórki dzieci.

Emil Nowiński jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Dziennikarsko i nauki polityczne. Od ponad 15 lat jest związany z Onetem, w którym przeszedł przez wszystkie szczeble, rozpoczynając swoją karierę od pracy w redakcjach, aż po zarządzanie wizerunkiem Onetu i prowadzenie kluczowych projektów strategicznych. Od wielu lat jest odpowiedzialny za kreowanie Onetu jako wiodącego i wyróżniającego się medium w Polsce, istotnie przyczyniając się do zmiany oblicza polskich mediów cyfrowych. Odpowiadał za rewolucyjne wdrożenie nowej wersji aplikacji Onetu z opcją czytania newsów, które zaowocowało nagrodą „Best Use of Mobile” w prestiżowym konkursie INMA Global Media Award 2017, pokonując między innymi zgłoszenie CNN.

Był inicjatorem kampanii „100 lat Polsko” z okazji 100. rocznicy odzyskania niepodległości. Zintegrowana kampania w ATL, szeroko komentowany spot wyreżyserowany przez Wojciecha Smarzowskiego oraz niestandardowe podejście do kreacji i działań redakcyjnych, zostały docenione za całokształt drugim miejscem w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorri Best Public Relation or Community Service Campaign oraz brązową statuetką w konkursie Effie Awards 2019 w kategorii Kultura, rozrywka, media, gaming.

W swojej codziennej pracy łączy efektywność z kreatywnością, wspierając również inicjatywy istotne społecznie – m.in. WOŚP, Szlachetna Paczka oraz akcja „Niech Żyje Planeta”.

foto. Ringier Axel Springer Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *