Gorąca zima w Polsat Games
Elektryzujące propozycje Polsat Games na długie zimowe wieczory, to aż trzy nowe programy autorstwa popularnych influencerów poświęcone popkulturze i grom wideo oraz maratony kultowego anime „Dragon Ball”. Już w pierwszy weekend grudnia na widzów czeka prawdziwy hit czyli wielki finał Polskiej Ligi Esportowej w grze Counter-Strike.
W sobotę 2 grudnia o godzinie 19:30 Polsat Games pokaże wielki finał PGE Dywizji Mistrzowskiej.
W meczu wieńczącym cały długi sezon Polskiej Ligi Esportowej udział wezmą drużyny PGE Turów Zgorzelec oraz ThunderFlash. Oprócz miana tegorocznego numeru jeden, zwycięska ekipa otrzyma nagrodę w wysokości aż 150 000 złotych.
Ze względu na unikalne treści, Polsat Games zajmuje jedyne w swoim rodzaju miejsce na polskim rynku telewizyjnym. Kanał budują gracze, którzy wyczuleni są na głosy innych graczy. Twórcy pozostają w stałym kontakcie z widzami i na bieżąco reagują na ich potrzeby. Gdy więc fani kultowego serialu „Dragon Ball” zgłosili chęć oglądania swojej ulubionej pozycji z oryginalną ścieżką dźwiękową w języku japońskim i polskimi napisami, odpowiedź redakcji była błyskawiczna.
Maratony „Dragon Ball” oraz rozrywkowe show „Smocze Jaja”
Przez cały tydzień Polsat Games serwuje widzom maratony z kultowym anime „Dragon Ball”. Premiery nowych odcinków o przygodach Goku i jego przyjaciół emitowane są od poniedziałku do piątku o godzinie 13:30. Natomiast dwa odcinki nadawane od 20:00 oglądać można w oryginalnej wersji językowej z polskimi napisami. To jednak nie wszystko! W każdą sobotę o godzinie 13:00 premierę ma nowy show Mikołaja „Silv4na” Sinackiego zatytułowany „Smocze Jaja”, który poświęcony jest uniwersum „Dragon Balla”. Popularny komentator e-sportowy z niepodrabialnym dystansem oraz poczuciem humoru wprowadza widzów do świata swojego ulubionego anime. Wspierają go tacy wyjątkowi goście, jak np. twórczyni internetowa Karolina „Nieuczesana” Brodnicka, YouTuber Dominik Bos oraz internetowy influencer Marcin Malczyński. Powtórki „Smoczych Jaj” oglądać można w każdą niedzielę o 13:30.
„ROJcast” czyli naukowo i popkulturowo o grach komputerowych
Polsat Games stale poszerza grono wartościowych współpracowników. Pod koniec 2023 roku stacja nawiązała współpracę z czołową postacią „polskiego YouTuba” – Patrykiem Rojewskim. Jego znaki rozpoznawcze to doskonałe wyczucie względem nadchodzących hitów oraz umiejętność wyłuskiwania z gier smaczków i detali niezauważalnych dla większości odbiorców. Widzowie uwielbiają „Rojsona” także za jego popkulturowe podejście do gamingu, daleko wykraczające poza optykę innych recenzentów. Nowe odcinki show zatytułowanego „ROJcast” mają premierę w każdą sobotę o godzinie 12:00, a powtórki emitowane są w niedziele o 14:30.
W programie ROJcast w przeważającej mierze sięgam po tytuły, których nigdzie wcześniej nie ogrywałem. W tym programie patrzę na gry przez pryzmat nauki. Oprócz analizy danego tytułu
od strony jego konstrukcji, widzowie dowiedzą się również wielu rzeczy z dziedziny socjologii nowych mediów. Tłumaczę, jak i na co wpływają gry, jakie mechanizmy są wdrażane podczas ich produkcji oraz jak gracze zachowują się w wirtualnych środowiskach – Patryk “Rojson” Rojewski
Dziewczyny ze „Strach się bać!” ogrywają „Oultlast”
Nowy program “Strach się bać” to propozycja Polsat Games dla widzów, którzy lubią dreszczyk emocji, towarzyszący im podczas ogrywania gier i oglądania filmów z gatunku horroru. Codziennie punktualnie o północy prezenterka Agata Pachole oraz fanka szachów i influencerka Ola Tarnowska rozgrywają mrożące krew w żyłach partie w jedną z najbardziej przerażających gier ostatnich lat czyli „Outlast”. Powtórki „Strach się bać” emitowane są od poniedziałku do piątku o 22:00.
Wieczory z Włatcami Móch
Zimowe wieczory to także doskonała okazja, by z Polsat Games ponownie przeżyć przygody Czesia
ze Szkoły Podstawowej im. Batalionu Zośka, czyli bohatera kultowego serialu animowanego „Włatcy Móch”. Widzowie do wyboru mają wersję familijną, emitowaną od poniedziałku do piątku o godz. 21:00. Natomiast wzbogacony wariant „dla dorosłych” oglądać można codziennie o godz. 23:00.
Za produkcję, marketing i promocję stałych i nowych pozycji w ramówce Polsat Games, odpowiedzialna jest agencja gamingowa i dom produkcyjny FRENZY, specjalizujący się w esporcie i gamingu.
foto. Polsat