CES2024: Nowe aplikacje w telewizorach LG Smart TV dają dostęp do nieograniczonej rozrywki i rozwoju osobistego
Wychodząc naprzeciw indywidualnym preferencjom i zainteresowaniom użytkowników LG Electronics prezentuje nowe aplikacje na swoje telewizory Smart TV. Duży wybór usług jest dostępny wygodnie na dużym ekranie, co zapewnia użytkownikom rozrywkę i wygodę korzystania.
Telewizory LG Smart TV oferują użytkownikom w każdym wieku możliwość nauki i rozwoju osobistego. Jedną z nowych usług jest Udemy, wiodąca platforma internetowa proponująca edukację i zdobywanie praktycznych umiejętności. Udemy debiutuje na ekranach telewizorów LG, dając osobom prywatnym i organizacjom dostęp do ponad 200 tysięcy kursów z ponad 3000 dziedzin w ponad 75 językach. Umożliwia to elastyczny i skuteczny rozwój umiejętności. Z Udemy skorzystało już 67 milionów osób. Dzięki wiedzy zdobytej na platformie mogą one weryfikować swoje osiągnięcia i cieszyć się sukcesami. Platforma jest wysoko oceniana przez użytkowników. Daje szeroki wybór lekcji stworzonych przez globalną społeczność ponad 70 tysięcy instruktorów. Kursy opracowane zostały z myślą o rozwoju osobistym i zawodowym. Tematy sięgają od programowania i analizy danych po zarządzanie i integrację zespołu. System tworzy dla każdego indywidualne rekomendacje, wykorzystując sztuczną inteligencję do analizowania zainteresowań i celów użytkowników.
Telewizory LG Smart TV dostarczają również nowe aplikacje edukacyjne dla dzieci. ABCmouse to opracowana naukowo cyfrowa platforma edukacyjna dla dzieci w wieku od 2 do 8 lat. Zawiera ona tysiące indywidualnych ćwiczeń dostosowanych do potrzeb najmłodszych uczniów. Aplikacja ta, zaprojektowana przez ekspertów w dziedzinie edukacji, obejmuje najważniejsze przedmioty szkolne, takie jak czytanie, matematyka, nauki przyrodnicze. Dzieci mogą zgłębiać te tematy na telewizorze LG Smart TV, biorąc czynny udział w ciekawych zajęciach. Najmłodsi mogą uczyć się poprzez zabawę dzięki interaktywnym lekcjom opracowanym przez The Pinkfong Company. Pojawiają się w nich popularne postacie, takie jak Pinkfong i Baby Shark, w różnych piosenkach i historiach. Szereg atrakcji przedstawia też dostępna wkrótce na platformie LG webOS aplikacja Baby Shark World for Kids. Jest to między innymi nauka języka angielskiego, zachęcanie do zdrowych nawyków, śpiewanie i tańczenie oraz oglądanie filmów.
Telewizory LG Smart TV proponują ponadto różnorodne gry rekreacyjne. Volley, znany producent gier wykorzystujących sztuczną inteligencję sterowaną głosem, wprowadza swoje najlepsze gry na duże ekrany telewizorów LG Smart TV. Są wśród nich takie hity jak „Jeopardy!”, w które gra ponad 20 milionów graczy na całym świecie. Kolejną aplikacją jest Anipang Match, gra logiczna typu web3 opracowana przez Wemade Play, wykorzystująca model „play-to-earn” na platformie blockchainowej WEMIX PLAY. Zawiera ona sympatyczne postacie i umożliwia użytkownikom zdobycie nagrody w postaci monet. Dostępna teraz na dużym ekranie gra oferuje bardziej wciągające wrażenia, a pilot LG Magic zapewnia intuicyjną rozgrywkę.
Najnowsze usługi i funkcje dostępne w telewizorach LG Smart TV są dostosowane do różnych stylów życia i indywidualnych preferencji. Użytkownicy mogą zadbać o swoje zdrowie i dobre samopoczucie za pomocą Alo Moves, platformy wellness opracowanej przez Alo Yoga. Są tam dostępne programy jogi prowadzone przez doświadczonych instruktorów fitnessu, pielęgnacji i odżywiania na każdym poziomie zaawansowania. Platforma jest bardzo spersonalizowana i dobiera użytkownikom kursy zgodnie z ich celami i zainteresowaniami. Za sprawą Saatchi Art i Daily Art Story Twój dom stanie się galerią sztuki z profesjonalnie dobranymi obrazami. A dzięki technologiom opracowanym przez cyfrową platformę artystyczną DASVERSE telewizory LG Smart TV zapewniają bardzo dobrą jakość obrazu, która ożywia dzieła sztuki.
Najnowsze innowacje LG na rzecz lepszego, bardziej inteligentnego życia będzie można obejrzeć w dniach 9-12 stycznia podczas targów CES 2024 na stoisku firmy (nr 16008, Centrum Konferencyjne w Las Vegas). Aby być na bieżąco ze wszystkimi komunikatami LG na CES, warto śledzić #LGCES2024 w mediach społecznościowych.
foto. LG Polska