BadaniaMediaTVP

Widzowie licznie obejrzeli ,,Sylwestra z Dwójką”

Ostatni dzień minionego roku widzowie spędzili z Telewizją Polską. W niedzielę, 31 grudnia liderem anten była TVP2, która tego dnia zanotowała udział na poziomie 11,2% i był to najlepszy wynik od grudnia poprzedniego roku. Ponad 3,7 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności oglądało „Sylwestra z Dwójką” w TVP2.

 

Sylwester 2023 już za nami. Na corocznym koncercie Dwójki bawiła się publiczność zgromadzona w Zakopanem oraz widzowie Telewizji Polskiej. Średnia widownia „Sylwestra z Dwójką” transmitowanego w TVP2 i TVP Polonia wyniosła 2,9 mln widzów, przy udziale na poziomie 22,7%. „Sylwester z Dwójką” był najliczniej oglądanym programem Telewizji Polskiej w trakcie weekendu sylwestrowo – noworocznego, a widownia i udziały anten w paśmie były wyższe niż widownia i udziały stacji konkurencyjnej.

„Sylwestra z Dwójką” wybrali również użytkownicy serwisów internetowych. Prawie 100 tys. śledziło koncert w serwisie TVP VOD, a kolejne 27,5 tys. odtwarzało koncert w aplikacji mobilnej TVP GO.

W poniedziałek, 1 stycznia świetną oglądalność zanotował „Koncert noworoczny z Wiednia”. Na antenie TVP2 zgromadził on ponad 1,4 mln widzów, przy udziałach 13,9%. Tego dnia TVP również była anteną pierwszego wyboru z udziałem na poziomie 7,3%

Dane: Nielsen Media

foto. TVP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *