BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Rekordowe wyniki oglądalności TVN24 i “Faktów” TVN

Stacja TVN24 w grudniu była najchętniej oglądanym kanałem w kraju, osiągając 7,4 procent udziału w widowni w grupie ogólnej (widzowie powyżej 4. roku życia) – wynika z danych Nielsen TV Audience Measurement. To najwyższy wynik w historii. Konkurencję pozostawiły w tyle także “Fakty” TVN.

 

W grudniu 2023 roku TVN24 ustanowiła nowy rekord pod względem oglądalności stacji informacyjnych i przebiła poprzedni, ustanowiony w październiku 2023 roku (7,3 proc.). Jednocześnie TVN24 była w grudniu w kategorii 4+ najchętniej oglądaną stacją na rynku. Jeśli chodzi o stacje informacyjne w grudniu 2023 roku konkurencyjny Polsat News osiągnął 2,2 proc. udziału w widowni 4+.

W zeszłym miesiącu TVN24 była również liderem w kategorii wiekowej 20-54 lat, osiągając 4,8 proc. udziału w widowni, co jest trzecim najwyższym wynikiem w historii stacji w tej grupie wiekowej. Stacja Polsat News w grudniu odnotowała 1,6 proc. udziału.

Zasięg techniczny dla stacji wynosił w przypadku TVN24 – 71,4 proc., a dla Polsat News – 69,9 proc.

Wynik TVP Info (zasięg 99,7 proc.) w grudniu sięgnął 5 proc. w grupie ogólnej oraz 2,3 proc. w grupie 20-54. Są to jednak dane z wyłączeniem okresu 21-28 grudnia, gdy stacja była niedostępna.

 

 

Również w całym 2023 roku TVN24 była najpopularniejszym kanałem informacyjnym. Średnio naszą stację oglądało 5,8 proc. wszystkich widzów w Polsce. Dla porównania w tym samym czasie udział TVP Info (z wyłączeniem 21-28 grudnia) wyniósł 5,0 proc, a Polsat News 1,8 proc. W grupie wiekowej 20-54 lata wynik oglądalności TVN24 wyniósł 3,8 proc. Konkurencja zdobyła odpowiednio 2,1 i 1,4 proc. rynku.

“Fakty” TVN liderem

“Fakty” TVN w grudniu 2023 roku znalazły się na pozycji lidera wśród głównych serwisów informacyjnych. Średni dzienny udział rynkowy “Faktów” TVN wyniósł 21,8 proc. w kategorii ogólnej 4+. Wynik ten obejmuje zarówno TVN, TVN24 BiS, jak i oglądanie tego samego dnia z przesunięciem czasowym (VOSDAL). “Wydarzenia” Polsatu (Polsat, Polsat News, Wydarzenia24) miały wynik 16,4 proc.

Z kolei w grupie wiekowej 20-54 lat “Fakty” TVN w minionym miesiącu miały 22,1 proc. udziału w rynku przy 17,6 proc. udziału “Wydarzeń” Polsatu.

 

 

Źródło: tvn24.pl

Źródło zdjęcia głównego: TVN24

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *