Dorota Haller na czele departamentu Client Solutions w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska
8 stycznia br. do Biura Reklamy RAS Polska dołączyła Dorota Haller, która obejmuje stanowisko dyrektorki departamentu Client Solutions. Wspólnie z zespołem będzie odpowiedzialna za przychody i rozwój oferty content marketingowej oraz za kompleksową organizację wydarzeń dla partnerów biznesowych Biura Reklamy RAS Polska.
Dorota Haller pokieruje departamentem, w skład którego wchodzą zespoły: Content Marketingu oraz Business Partnering Solutions. Raportuje bezpośrednio do Mariusza Wąsińskiego, Chief Revenue Officera RAS Polska.
Dorota Haller, wspólnie z zespołem, będzie tworzyć i realizować strategię dla tych obszarów. Będzie odpowiedzialna w szczególności za: sprzedaż oferty, we współpracy z zespołami pionu sprzedaży, za budowanie trwałych relacji z kluczowymi Klientami oraz za kompleksową organizację wydarzeń dla Partnerów Biznesowych RAS Polska – seminariów, premier produktów, targów oraz akcji promocyjnych z szerokim wykorzystaniem portfolio produktów i marek RAS Polska.
– Cieszę się, że dołącza do nas osoba o tak bogatym doświadczeniu marketingowym, rozumiejąca wyzwania i potrzeby marketerów i marketerek. Dorota jest osobą niezwykle ambitną, lubi podejmować wyzwania i mocno angażuje się w budowanie trwałych relacji z Klientami. Wierzę, że znakomicie wesprze rozwój naszej oferty w obszarze client solutions – mówi Mariusz Wąsiński, Chief Revenue Officer w Ringier Axel Springer Polska.
– Dołączenie do Ringier Axel Springer Polska to dla mnie zaszczyt i wyzwanie oraz duży krok w rozwoju zawodowym. W dzisiejszym świecie, customer experience jest najważniejszym elementem w budowaniu biznesu, niezależnie od branży. Cieszę się, że będziemy budować biznes RAS Polska razem – mówi Dorota Haller, Client Solutions Director w RAS Polska.
Client Solutions jest jednym z departamentów utworzonych w grudniu ub. r. w efekcie wprowadzania przez Biuro Reklamy RAS Polska nowej strategii opartej o customer experience, której fundamentem jest koncentracja na zrozumieniu realnych potrzeb Klientów i optymalizacja interakcji pomiędzy Partnerami Biznesowymi a Biurem podczas całego procesu customer journey.
foto. Ringier Axel Springer Polska