Kanał Zero planuje ozłocić widzów
Kanał Zero rusza z kolejnym oryginalnym i bardzo atrakcyjnym konkursem dla swoich fanów. Tym razem we współpracy z marką Goldsaver rozda widzom dwie sztabki złota.
– Ten konkurs to złoto. Dosłownie. Cieszymy się, że razem z naszymi partnerami dostarczymy odbiorcom nie tylko rozrywkę w postaci naszych programów, ale też sprawiamy, że na oglądaniu Kanału Zero mogą jeszcze coś dla siebie ugrać – mówi Krzysztof Stanowski, założyciel KZ.
Goldsaver i Kanał Zero chcą sprawdzić o czym marzą Polacy i na co odkładają pieniądze. Zasady konkursu są proste – by zgarnąć jedną z dwóch jednogramowych sztabek złota, wystarczy napisać, na jakie marzenie oszczędzasz.
– W Goldsaverze za jeden z głównych celów postawiliśmy sobie przekonanie Polaków, że złoto jest dla wszystkich, a jego zakup może być prosty i niekoniecznie wiązać się z koniecznością wydawania za jednym zamachem dużej kwoty. Jako pierwszy w naszym kraju sklep internetowy, w którym bezpiecznie i wygodnie kupisz jednouncjową sztabkę „po kawałku”, dajemy szansę oszczędzania w złocie tym, którzy nie chcą lub nie mogą przeznaczyć jednorazowo większych środków na zakup kruszcu. Bardzo mocno stawiamy także na edukację finansową. Dzięki naszym licznym działaniom w przestrzeni cyfrowej szerzymy wiedzę o tym, jak chronić oszczędności przed inflacją i lokować zgromadzony kapitał, by nie martwić się o bezpieczną przyszłość – mówi Wojciech Kaźmierczak, prezes Goldsaver.pl
Kanał Zero wszedł do polskiego YouTuba z przytupem. Już po pierwszym miesiącu nadawania liczba subskrypcji zbliżyła się do miliona, co tylko potwierdza, że jest to projekt robiony z niespotykanym do tej pory na naszym rynku rozmachem.
– Współpraca z Kanałem Zero idealnie wpisuje się w założenia i charakter naszej marki. Goldsaver to innowacyjny i nowoczesny projekt, dzięki któremu na zakup złota może pozwolić sobie każdy. Docieramy w ten sposób z królewskim kruszcem do masowego odbiorcy i poszerzamy grono osób lokujących kapitał w fizycznym złocie. Z kolei Kanał Zero to przedsięwzięcie o rozmachu, jakiego wcześniej na polskim YouTubie nie było. Liczymy w tej współpracy na efekt synergii: z jednej strony nowatorski projekt na rodzimym rynku złota skierowany do szerokiego spektrum Polaków, z drugiej – internetowy kanał o ogromnym zasięgu, który ma realne szanse rywalizować o widzów z tradycyjną telewizją. To się nie może nie udać – dodaje Wojciech Kaźmierczak.
Liczba widzów robi wrażenie, a niestandardowe podejście do współpracy z partnerami owocuje kolejnymi akcjami skierowanymi do widza z czego marki chętnie korzystają. O wszystkim, co związane z konkursem, a także oszczędzaniem i finansami, widzowie Kanału Zero będą mogli się dowiedzieć oglądając poranne pasmo 7:00.
To pierwsza wspólna akcja Kanału Zero i Goldsavera, ale pewnie nie ostatnia.
foto. Kanał Zero