BadaniaMediaTVP

Widzowie Telewizji Polskiej kochają seriale kostiumowe. „Matylda” niezmiennie hitem

Ponad 1,9 mln widzów oglądało w niedzielę, 14 kwietnia dalsze losy bohaterów serialu kostiumowego „Matylda”. „Sanatorium miłości” i „The Voice Kids” również cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem widzów – program o seniorach śledziło prawie 1,6 mln osób, a utalentowane muzycznie dzieci oglądało 1,3 mln widzów. W miniony weekend, jak również przez kilka poprzednich dni, widzowie poszukując rzetelnych informacji wybierali częściej „19:30”, niż program informacyjny Polsatu.

 

Kolejny, 7. odcinek „Matyldy” zgromadził ponad 1,9 mln widzów. Od początku emisji serialu, czyli od 10 marca, w każdy kolejny niedzielny wieczór TVP1 jest liderem rynku telewizyjnego w grupie wszystkich widzów. W TOP10 programów weekendu znalazła się również kolejna odsłona 6. edycji „Sanatorium miłości”. Ostatni odcinek obejrzało 1,6 mln widzów, co przełożyło się na udział w paśmie na poziomie 12,9%. „Sanatorium miłości” można oglądać również w TVP VOD.

Wysoką pozycję w rankingu programów weekendu zanotował sobotni show Dwójki „The Voice Kids”. Średnia widownia 7. edycji programu to, do tej pory, prawie 1,5 mln widzów, z udziałem w paśmie 12,5%. Następny etap programu to trzecie „Sing off”. Na program Dwójka zaprasza w każdą sobotę o godz. 20.00.

Program informacyjny TVP „19.30” wygrał z konkurencyjnymi „Wydarzeniami” we wszystkie dni minionego weekendu. W TVP1, TVP Info i TVP Polonia serwis informacyjny „na żywo” oglądało w piątek ponad 1,3 mln widzów (udział 13,1%), w sobotę 1,4 mln widzów (udział 14%), w niedzielę aż 1,8 mln widzów (udział 14,6%).

 Dane: Nielsen Media

fot. Zofia Koszalka / Anna Wloch TVP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *