Wysoka oglądalność niedzielnego El Clásico w Eleven Sports
Niedzielny hit ligi hiszpańskiej Real Madryt – FC Barcelona oglądało na antenie Eleven Sports 1 średnio 437 403 widzów (AMR Live Total Individuals 4+).
Ponadto zasięg (RCH) w tej samej grupie wyniósł 759 214, a udział w widowni (SHR%) osiągnął 1,28%. Studio w przerwie El Clásico śledziło średnio 347 324 widzów. Dane pochodzą od Nielsen Audience Measurement.
Spotkanie z udziałem dwóch najlepszych drużyn obecnego sezonu LALIGA EA SPORTS zakończyło się wygraną Realu Madryt 3:2. W barwach zespołu z Barcelony wystąpił Robert Lewandowski.
Real Madryt – FC Barcelona, Eleven Sports 1:
Mecz (niedziela, 21 kwietnia, godz. 21:00)
Grupa Total Individuals 4+:
AMR Live: 437 403
RCH Live: 759 214
SHR% Live: 1,28%
AMR Consolidated: 438 142
RCH Consolidated: 759 214
SHR% Consolidated: 1,28%
Studio w przerwie meczu (niedziela, 21 kwietnia, godz. 22:00)
Grupa Total Individuals 4+:
AMR Live: 347 324
RCH Live: 370 202
SHR% Live: 1,02%
AMR Consolidated: 358 663
RCH Consolidated: 381 541
SHR% Consolidated: 1,05%
foto, źródło. Eleven Sports