BadaniaPolecane

Wysoka oglądalność niedzielnego El Clásico w Eleven Sports

Niedzielny hit ligi hiszpańskiej Real Madryt – FC Barcelona oglądało na antenie Eleven Sports 1 średnio 437 403 widzów (AMR Live Total Individuals 4+).

 

Ponadto zasięg (RCH) w tej samej grupie wyniósł 759 214, a udział w widowni (SHR%) osiągnął 1,28%. Studio w przerwie El Clásico śledziło średnio 347 324 widzów. Dane pochodzą od Nielsen Audience Measurement.

Spotkanie z udziałem dwóch najlepszych drużyn obecnego sezonu LALIGA EA SPORTS zakończyło się wygraną Realu Madryt 3:2. W barwach zespołu z Barcelony wystąpił Robert Lewandowski.

Real Madryt – FC Barcelona, Eleven Sports 1:

Mecz (niedziela, 21 kwietnia, godz. 21:00)

Grupa Total Individuals 4+:

AMR Live: 437 403

RCH Live: 759 214

SHR% Live: 1,28%

AMR Consolidated: 438 142

RCH Consolidated: 759 214

SHR% Consolidated: 1,28%

Studio w przerwie meczu (niedziela, 21 kwietnia, godz. 22:00)

Grupa Total Individuals 4+:

AMR Live: 347 324

RCH Live: 370 202

SHR% Live: 1,02%

AMR Consolidated: 358 663

RCH Consolidated: 381 541

SHR% Consolidated: 1,05%

foto, źródło.  Eleven Sports

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *