SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłaszają wyłączne partnerstwo w zakresie sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad 20 europejskich rynkach.
Nowy plan subskrypcji Standard z reklamami będzie dostępny w SkyShowtime od 23 kwietnia. Tym samym SkyShowtime stanie się pierwszym dużym serwisem streamingowym, który jednocześnie uruchomi subskrypcję z reklamami na wszystkich swoich rynkach.
Wprowadzając subskrypcję Standard z reklamami, serwis SkyShowtime daje użytkownikom dwie opcje korzystania z oferty – z reklamami i bez nich – w dwóch atrakcyjnych cenach. Oferując wszystkim swoim klientom dwa rodzaje subskrypcji, SkyShowtime nadal będzie dostarczać treści premium, jednocześnie stawiając na elastyczność i wartość, jaką niesie swoboda wyboru.
Subskrypcja Standard z reklamami będzie wysokiej jakości doświadczeniem, zawierającym średnio cztery do pięciu minut reklam na godzinę.
CEO SkyShowtime, Monty Sarhan: „Od samego początku w SkyShowtime zależało nam na dotrzymaniu postanowienia o dostarczaniu doskonałej rozrywki w atrakcyjnej cenie. Wprowadzenie subskrypcji z reklamami jest kolejnym krokiem w ewolucji naszej usługi – w czasach, gdy odbiorcy szukają większego wyboru i elastyczności. Cieszymy się, że jesteśmy pierwszym serwisem streamingowym, który oferuje konsumentom na wszystkich rynkach opcję z reklamami”.
Hristina Georgieva, Chief Business Officer w SkyShowtime: „Nawiązanie współpracy z Paramount w ramach umowy na wyłączność, tuż przed uruchomieniem naszej nowej subskrypcji z reklamami, jest dla nas powodem prawdziwej satysfakcji. Oprócz zapewnienia naszym członkom wyboru, dodajemy nowe źródło przychodów na wszystkich naszych rynkach”.
Prezes Paramount ds. sprzedaży reklam na rynkach międzynarodowych, Lee Sears: „Dzięki wykorzystaniu naszych bliskich relacji z niektórymi z wiodących światowych marketerów, wyjątkowej ofercie produktowej i innowacyjnej technologii, Paramount Advertising jest idealnym partnerem dla SkyShowtime. Zbudujemy wartość dla naszych partnerów, dostarczając reklamodawcom możliwość efektywnych zakupów przestrzeni reklamowej na globalnych franczyzach, serialach i filmach SkyShowtime wraz z szeroką gamą zasobów wideo jakości premium Paramount”.
SkyShowtime – jedyny serwis, w którym dostępne są wszystkie sezony (5) serialowego przeboju, Yellowstone, i jego spin-offy: 1883 oraz 1923 – zapewnia najlepszą światową rozrywkę, a także stale powiększający się wybór uznanych lokalnych produkcji oryginalnych.
W obu subskrypcjach SkyShowtime dostępne są te same hity filmowe, nowe i produkowane na wyłączność seriale oraz lokalne produkcje oryginalne, wszystko w atrakcyjnych cenach. Są wsród nich takie tytuły, jak: A Gentleman in Moscow (Dżentelmen w Moskwie), Apples Never Fall (Niedaleko pada jabłko), Bargain, HALO (S2), Knuckles, Kos, Mayor of Kingstown (Burmistrz Kingstown) (S3), Mission Impossible: Dead Reckoning, Oppenheimer, Paw Patrol: The Movie (Psi Patrol: Wielki film), Star Trek: Discovery (S1-5), The Envoys (Los Enviados) (S2), The Family Stallone (Rodzina Stallone) (S2), The Tattooist of Auschwitz (Tatuażysta z Auschwitz), Trolls Band Together (Trolle 3) oraz Veronika.
Z opcji Standard z reklamami będą mogli skorzystać użytkownicy na wszystkich ponad 20 rynkach, na których dostępny jest serwis SkyShowtime, tzn. w Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Danii, Finlandii, Hiszpanii, Niderlandach, Kosowie, Macedonii Północnej, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Szwecji i na Węgrzech.
foto, źródło. SkyShowtime