Biuro Reklamy TVP ogłasza cennik i ofertę reklamową na XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu
Najwyżej wyceniono reklamy przy meczu półfinałowym w siatkówce mężczyzn – cena 30-sekundowego spotu po trzecim secie wynosi 171 300 zł (cena przed rabatami). Do 17 czerwca pierwszeństwo zakupu mają oficjalni sponsorzy imprezy. Sprzedaż dla pozostałych klientów rozpocznie się 18 czerwca. Telewizja Polska pokaże wszystkie starty Polaków, tj. 350 godzin transmisji na ogólnodostępnych antenach głównych: TVP1, TVP2, TVP Sport oraz w TVP online.
TVP proponuje też bogatą ofertę reklamową w internecie. Poza standardową reklamą emitowaną przy transmisjach na żywo oraz klasyczną reklamą online, w ofercie znalazły się również inne formy angażujące widzów, tj. reklama w telewizji hybrydowej (HBB TV) oraz możliwość ekspozycji marki na planszach reklamowych na kanale YouTube TVP Sport. Transmisje online w czasie poprzednich letnich igrzysk olimpijskich w Tokio wygenerowały ponad 12 milionów odtworzeń wideo (www + aplikacja). W internecie największym zainteresowaniem cieszył się ćwierćfinałowy mecz siatkówki Polska-Francja, który uzyskał ponad 1 milion wyświetleń.
Telewizja Polska przygotowuje na czas zbliżających się igrzysk również specjalne programy, które będą doskonałym narzędziem do poszerzenia zasięgu kampanii w środowisku multiscreen. W ofercie Biura Reklamy TVP znalazły się m. in. takie formaty, jak „Wydarzenia dnia”, „Studio olimpijskie”, „Olimpijski wieczór” czy „Paryż po godzinach”.
Nadawca publiczny pokaże wszystkie starty Polaków podczas XXXIII Letnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu, co przekłada się na 350 godzin transmisji na ogólnodostępnych antenach: TVP1, TVP2 oraz w TVP Sport. Transmisje z poprzednich letnich igrzysk olimpijskich w Tokio w TVP1 i TVP Sport śledziło łącznie ponad 17,8 miliona widzów (Dane: Nielsen / TVP1 / TVP Sport / 23 lipca – 8 sierpnia / 4+ / COV). Najchętniej oglądaną dyscypliną była wtedy siatkówka mężczyzn – mecz Polska-Francja w TVP1 obejrzało średnio 2,6 miliona widzów (A4+), co dało stacji 33% udziału w rynku.
– Igrzyska Olimpijskie po 12 latach wracają do Europy i ponownie dają szanse wybrzmieć wielkim, sportowym emocjom. To jedno z najbardziej prestiżowych i emocjonujących wydarzeń sportowych na świecie, historie pełne pasji i rywalizacji. Bliskość geograficzna oraz odbywanie się rozgrywek w naszej strefie czasowej dodatkowo wzmacniają emocje i zaangażowanie widzów. Podczas Igrzysk Olimpijskich będziemy tam, gdzie są Polacy – pokażemy wszystkie starty naszych reprezentantów, czyli średnio 20 godzin dziennie transmisji na ogólnodostępnych antenach. Dzięki wielowymiarowości naszej oferty i różnorodności treści zapewniamy naszym klientom unikalną przestrzeń dotarcia do szerokiego grona odbiorców – mówi Marcin Gudowicz, Dyrektor Biura Reklamy TVP.
XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu odbędą się w dniach 26 lipca – 11 sierpnia 2024 roku. Po raz pierwszy ceremonia otwarcia igrzysk będzie miała miejsce poza Stadionem Olimpijskim.
foto. źródło. Biuro Reklamy TVP