BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Rewelacyjne wyniki TVN24 i “Faktów” TVN

Stacja TVN24 była w kwietniu najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając 6,05 procent udziału w widowni w grupie ogólnej (widzowie powyżej 4. roku życia) – wynika z danych Nielsen TV Audience Measurement. Konkurencję pozostawiły w tyle także “Fakty” TVN.

 

Telewizja TVN24 w minionym miesiącu była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając 6,05 proc. udziału w widowni w grupie ogólnej (widzowie powyżej 4. roku życia).

Za stacją TVN24 znalazły się TV Republika (3,04 proc.), Polsat News (1,57 proc.) i TVP Info (1,20 proc.).

 

 

TVN24 była również liderem w kategorii wiekowej 20-54 lat, osiągając 3,88 proc. udziału w widowni. Kolejne były TV Republika (1,33 proc.), Polsat News (1,20 proc.) oraz TVP Info (0,67 proc.).

Zasięg techniczny dla stacji – według danych z marca 2024 roku – wynosił w przypadku TVN24 73 proc., TVP Info – 99,3 proc., Polsat News – 71,2 proc., a TV Republika – 62,4 proc.

“Fakty” TVN liderem

“Fakty” TVN w kwietniu 2024 roku znalazły się na pozycji lidera wśród głównych serwisów informacyjnych.

Średni dzienny udział rynkowy “Faktów” TVN wyniósł 21,29 proc. w kategorii ogólnej 4+. Wynik ten obejmuje zarówno TVN, TVN24 BiS, jak i oglądanie tego samego dnia z przesunięciem czasowym (VOSDAL). “Wydarzenia” Polsatu (Polsat, Polsat News, Wydarzenia24) miały wynik 13,48 proc., a “i9:30” (TVP1, TVP Info, TVP Polonia) – 13,33 proc..

 

 

Z kolei w grupie wiekowej 20-54 lat “Fakty” TVN w minionym miesiącu miały 22,84 proc. udziału w rynku, przy 14,31 proc. udziału “Wydarzeń” Polsatu i 9,44 proc. “i9:30” TVP.

foto, źródło: tvn24.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *