MediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Warner Bros. Discovery w Polsce świętuje różnorodność i inkluzywność

Warner Bros. Discovery w Polsce, lider rynku medialnego i sygnatariusz Karty Różnorodności, włącza się w obchody Europejskiego Miesiąca Różnorodności 2024. Z tej okazji firma zdecydowała się zorganizować WBD DEI Days, czyli trzydniowe wydarzenie poświęcone różnorodności, równości i inkluzywności. Obfitowało one w inspirujące spotkania i warsztaty, a towarzyszyła mu premiera raportu z podejmowanych przez firmę działań w obszarze DEI (Diversity, Equity and Inclusion) oraz stworzenie przez pracowników_czki wyjątkowego muralu w warszawskiej siedzibie.

 

Od ponad 20 lat spółki grupy Warner Bros. Discovery w Polsce przewodzą pozytywnej zmianie społecznej w lokalnych mediach, pełniąc rolę medium sojuszniczego wobec grup nieuprzywilejowanych, osób LGBTQ+, z niepełnosprawnościami czy neuroróżnorodnych. Poprzez należące do grupy kanały i platformy realizuje ona swoją misję tworzenia jakościowych i inkluzywnych treści, które poruszają ważne społecznie tematy. Warner Bros. Discovery w Polsce to także pierwsza grupa medialna w kraju dbającą o różnorodność wśród prezenterów_ek, jurorów_ek i ekspertów_ek na swoich antenach.

Z okazji przypadającego na maj Europejskiego Miesiąca Różnorodności, grupa Warner Bros. Discovery w Polsce zorganizowała DEI Days, wydarzenie skierowane do osób pracujących w organizacji, promujące ideę różnorodności i inkluzywności. W ramach DEI Days odbyły się liczne spotkania, panele dyskusyjne oraz warsztaty z udziałem gości oraz gościń z Polski i ze świata.

DEI Days rozpoczęła rozmowa Kasi Kieli, President & Managing Director WBD w Polsce oraz CEO TVN z Christianem Hugiem, Global VP DEI International w Warner Bros. Discovery, na temat znaczenia DEI w biznesie oraz wielkiej siły, jaką niesie ze sobą prawdziwie włączające przywództwo. Była to okazja także do zaprezentowania raportu na temat DEI, stanowiącego podsumowanie działań firmy w obszarze różnorodności, równości i inkluzji, zarówno tych związanych z produkcjami, jak i skierowanych do osób pracujących w organizacji. W raporcie opisane zostały dobre praktyki, które mogą stanowić inspirację dla innych do budowania różnorodnego i włączającego środowiska pracy w branży kreatywnej i nie tylko.

Wśród zaproszonych na DEI Days gościń i gości znalazły się takie osoby jak Ane Piżl, Natalia Partyka, Janina Bąk, Miłosz Brzeziński czy Agnieszka Korczyńska. Ich inspirujące, skłaniające do refleksji wystąpienia transmitowane były także dla pracowników z innych biur.

O wyzwaniach, które niesie ze sobą produkcja programów rozrywkowych w kontekście DEI rozmawiali_ły Lidia Kazen, dyrektorka programowa TVN, Monika Lenar-Klimczak (Top Model), Marta Więch (Azja Express), Karolina Zima (Autentyczni) oraz Daniel Brożyna (Czas na show. Drag Me Out).

W ramach DEI Days odbyły się także warsztaty z języka inkluzywnego. Kulminacją wydarzeń było stworzenie przez pracowników_czki pod okiem profesjonalnych artystów wyjątkowego muralu, łączącego w sobie postaci z uniwersum Warner Bros. Discovery i motywy polskie, będącego ilustracją kultury otwartości na różnorodność.

foto, źródło. Warner Bros. Discovery Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *