Internet & Gry - Reklama

Nowa kampania wizerunkowa Audioteki (wideo)

Audioteka opublikowała nowy spot reklamowy będący głównym elementem tegorocznej kampanii wizerunkowej. Od 1 czerwca reklama będzie emitowana w telewizji.

 

Hasło najnowszej kampanii to „Audioteka spełnieniem dziecięcego marzenia”, dlatego w spocie wzięli udział mali bohaterowie fantazjujący o przyszłości pełnej ciekawych lektur, które mogłyby im towarzyszyć w różnych codziennych sytuacjach.

– Możliwości, jakie oferuje Audioteka, czyli słuchanie tysiąca książek i innych treści na życzenie w dowolnym miejscu i czasie, skojarzyło nam się ze spełnieniem dziecięcych marzeń. Inspiracja ta zaowocowała stworzeniem najnowszej kampanii, którą chcemy przyciągnąć do Audioteki kolejnych, zadowolonych słuchaczy komentuje Monika Bazdyga, Head of Marketing w Audiotece.

 

 

– Praca nad tą reklamą była świetną zabawąŚwiat marzeń jest zawsze wdzięcznym tematem dla filmu, zwłaszcza, jeśli są to marzenia dziecka, w których może się dziać dosłownie wszystko. Żeby je zobrazować, stworzyliśmy niecodzienną plastykę obrazu kręcąc obiektywami o bardzo szerokich ogniskowych i postawiliśmy na specyficzny ruch kamery. Dzięki temu stworzyliśmy wrażenie oderwania od rzeczywistości i podróży w świat dziecięcych wyobrażeń. Co rzadkie w reklamie, marzenie głównego bohatera spełniło się w prawdziwym życiu – z bogatej biblioteki Audioteki może korzystać każdy z nas – zdradza Marcin Dubiniec, reżyser spotu.

– Sama tematyka i charakter marki Audioteka sprawiają, że praca nad kampanią była przyjemnością. Wspaniały plan zdjęciowy oraz zaangażowanie młodych aktorów dodatkowo wzmocniły nasze pozytywne doświadczenia. Mamy nadzieję, że sposób, w jaki opowiadamy o tym, co w Audiotece najważniejsze, trafi prosto do serc odbiorców. Spontaniczny feedback, który otrzymaliśmy do tej pory, pozwolił nam uwierzyć, że kampania będzie skuteczna i dobrze przyjęta – powiedział Michał Soroczyński, autor konceptu spotu, partner zarządzający Splendid&Wise.

Kreację kampanii i strategię komunikacji, we współpracy z zespołem Audioteki, przygotowała agencja Splendid&Wise. Spot wyreżyserował Marcin Dubiniec, a za realizację odpowiadał Dom Produkcyjny Papaya Films, we współpracy ze studiem postprodukcyjnym Vein i studiem dźwiękowym Głośno. Media offline realizuje agencja OMD, a za zakup mediów online odpowiada wewnętrzny zespół Audioteki Group.

Audioteka powstała w 2008 roku, stając się prekursorem branży audiobooków w Polsce. Jej słuchacze dzięki m.in. superprodukcjom czy audioserialom, mają do dyspozycji jakościową, cyfrową rozrywkę. Audioteka zapewnia dostęp do największego katalogu audio po polsku, z biblioteką zawierającą ponad 26 000 pozycji, w tym superprodukcje z najlepszymi reżyserami i największymi polskimi gwiazdami oraz świetną oprawą muzyczną. Audioteka to także synonim jakości oferowanych produktów cyfrowych, którą zapewnia doświadczony zespół ekspertów.

foto, źródło. Wirtualna Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *