BadaniaMediaTVP

Niemal połowa widzów oglądała mecz Holandia – Anglia. Grupa TVP ponownie liderem

W środę, 10 lipca drugi półfinałowy mecz Euro 2024 rozegrany pomiędzy Holandią i Anglią obejrzało w TVP1 i TV Sport ponad 5,5 mln widzów, a łączny udział wyniósł prawie 45%. Tego dnia liderem anten we wszystkich badanych grupach widzów była TVP1. W TOP10 programów dnia aż 6 należało do Telewizji Polskiej – w tym zestawieniu znalazły się m.in. „19.30” oraz „Teleexpress”.

 

Spotkanie wyłaniające kolejnego finalistę tegorocznych Mistrzostw Europy w piłce nożnej obejrzało w TVP1 i TVP Sport ponad 5,5 mln widzów przy udziałach w czasie transmisji na poziomie 44,3%. W TVP1 w domach mecz oglądało 3,4 mln widzów z udziałem na poziomie 31,2%. W TVP Sport półfinał obejrzało 1,4 mln osób (udział 13,1%). Poza domem (OOH) mecz oglądało ponad 700 tys. widzów.

W serwisach internetowych Telewizji Polskiej: TVP Sport, TVP VOD i TVP GO mecz miał blisko 1 mln odtworzeń.

W minioną środę grupa TVP pokonała pozostałe grupy konkurencyjnych stacji: w grupie wszystkich widzów udział Telewizji Polskiej wyniósł 27,6%, w grupie 16-59 – 26,2%, a w grupie 16-49 – 25,1%. Wczoraj TVP Sport znalazł się w pierwszej dziesiątce rankingu anten dnia we wszystkich badanych grupach widzów (udział dzienny wyniósł 3,6% w grupie 4+, 4,2% w grupie 16-59 oraz 4,4% w grupie 16-49).

Liczną widownię zgromadził program informacyjny „19.30”, który w TVP1, TVP INFO oglądało prawie 1,2 mln widzów, przy łącznych udziałach na poziomie 13,1%. „Teleexpress” obejrzało w TVP1 i TVP Info łącznie 1,2 mln widzów, a udział ukształtował się na poziomie 16,6%.

Mistrzów Europy w piłce nożnej poznamy już w niedzielę, 14 lipca. Początek meczu o godz. 21:00. Transmisja w TVP1, TVP Sport, TVPSPORT.PL, aplikacji mobilnej, smart TV oraz HbbTV.

Dane: Nielsen Media, in home+OOH

foto,źródło. TVP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *