Portal MjakMama.pl wystartował w nowej odsłonie
Portal parentingowy MjakMama.pl zmienił logo, layout, pojawił się też nowy układ treści. W nowej odsłonie serwis jest czytelniejszy, a nawigacja po nim bardziej intuicyjna. Serwis uruchomił też swój profil na TikToku.
Nowe logo oparte jest na stylizowanej literze M i eleganckim napisie „M JAK MAMA”, całość utrzymana jest w jasnych, pastelowych kolorach; stonowane barwy mają dawać poczucie intymności, spokoju i bezpieczeństwa.
Układ portalu zbudowany jest na klarownych i intuicyjnych kategoriach (m.in. „Przed ciążą”, „Ciążą”, „Poród”). Nowa nawigacja ułatwia użytkownikom wyszukiwanie interesujących ich treści, a kontekstowo dopasowane polecenia w artykule pozwolą dokładnie zgłębić dany temat.
„Zmiany mają podkreślić, że portal MajakMama24.pl to nowoczesny serwis dla nowoczesnych rodziców, w którym znajdą oni ekspercką wiedzę na temat ciąży, rodzicielstwa i wychowania dzieci. Chcemy stawiać na autentyczność i na treści tworzone przez profesjonalistów, artykuły pisane przez ludzi i dla ludzi. Śledzimy trendy, by weryfikować informacje dostępne w sieci i prezentować je naszym użytkownikom z rzetelnym komentarzem. Unikamy straszenia i zbędnej sensacji, chcemy, by rodzice czuli się u nas bezpiecznie” – mówi Ewelina Celejewska, Business Unit Director segmentu Zdrowie, Parenting & Kuchnia w Grupie ZPR Media, w skład której wchodzi portal MjakMama24.pl.
„Dobrze znamy mamy, bo towarzyszymy im jako marka już od 17 lat. Poza tym my, redaktorki, same nimi jesteśmy. I właśnie tę siłę kobiecości będziemy podkreślać w nowej odsłonie MjakMama. Na przestrzeni lat zmieniają się zalecenia medyczne dotyczące ciąż, porodów, opieki noworodkowej. Chcemy, by nasi użytkownicy mieli do nich łatwy dostęp. Wiemy jednak, że bycie rodzicem to także emocje i nowe MjakMama o tym nie zapomina. Wiemy jak ważne w rodzicielstwie jest wsparcie, zrozumienie i inspiracja” – dodaje Natalia Kosznik, redaktor prowadząca MjakMama.pl.
Serwis MjakMama.pl uruchomił też profil na TikToku. Nowy kanał dostarcza wartościowe treści, które są idealnie dopasowane do potrzeb nowoczesnych rodziców. Obecność na TikToku umożliwia nie tylko komunikację z potencjalnymi odbiorcami, ale również zbudowanie silnej, zaangażowanej społeczności.
MjakMama to jeden z najstarszych i największych polskich brandów parentingowych, obecny na rynku od 17 lat. W portalu rodzice znajdą profesjonalne i eksperckie porady, treści edukacyjne, ale serwis oferuje także rzetelną wiedzę z zakresu prawa, rodzinny lifestyle i kontent rozrywkowy. Dodatkowo dostępne są dwa formaty wideo: „Królowe Matki” i „Plac Zabaw”.
foto,źródło. Grupa ZPR Media