Technologia - Promocje

Sony wyposażyło nowy wóz transmisyjny 4K Ultra HD dla PhotoCineLive

Na potrzeby produkcji na żywo firma PhotoCineLive nabyła nowy, najwyższej klasy wóz transmisyjny i korzysta z wiedzy technologicznej Sony w zakresie sprzętu do rejestracji i produkcji na żywo, w tym miksera XVS-G1 w połączeniu z kamerami VENICE 2 i monitorami referencyjnymi Sony.

 

PhotoCineLive, wiodący dostawca materiałów filmowych na żywo z koncertów, przedstawień teatralnych i pokazów mody, inwestuje w nowy, najwyższej klasy wóz transmisyjny, zaprojektowany na zamówienie przez duńskiego integratora OBtechTV. Pojazd o długości 12m, wysokości 4m i szerokości 2,6m jest wyposażony w najnowsze technologie Sony, w tym mikser XVS-G1, kamery VENICE 2 oraz monitory referencyjne PVM-X2400 i X3200.

Pojazd może obsługiwać do 20 kamer, jest technicznie modułowy dzięki czemu może dostosować się do każdego rodzaju usługi i oferuje 12 miejsc pracy przeznaczonych dla techników i personelu kreatywnego.

 

 

Najwyższej klasy produkcja audiowizualna i komfort mobilny

PhotoCineLive, to firma, która specjalizuje się w najwyższej klasy filmowaniu z użyciem dużych matryc, w tym kamer, obiektywów i akcesoriów. Ten wiodący dostawca zawsze obsługiwał mobilne wozy OB. ale rośnie zapotrzebowanie na specjalne wozy OB do określonych usług. Aby dostosować się do ograniczeń miejskich, zaprojektowano kompaktowy wóz OB, zachowując jednocześnie wysoki poziom komfortu i jakości.

“W porównaniu z innymi wozami transmisyjnymi, ten nie ma możliwości rozbudowy. Był to celowy wybór, ponieważ chcieliśmy, aby pojazd był jak najbardziej kompaktowy, a jednocześnie przestronny w środku” – wyjaśnia Albrecht Gerlach, założyciel PhotoCineLive.

“W przypadku tego kompaktowego wozu OB mieliśmy takie same wymagania, jak w przypadku naszych pomieszczeń kontrolnych. Innymi słowy, wygodna przestrzeń na ile miejsce na to pozwala, wysokiej klasy sprzęt i dedykowane meble, aby stworzyć atmosferę stacjonarnego pokoju kontrolnego. O ile to możliwe, nikt nie siedzi na walizce” – dodaje Lucien Peron, kierownik ds. sprzętu w PhotoCineLive. Może to oznaczać nieco dłuższy czas konfiguracji niż w przypadku stacji roboczych zintegrowanych z flightami, ale te pokoje kontrolne z atmosferą premium są naszym znakiem rozpoznawczym.

Wybór Sony dla wymagających użytkowników

“Kamery VENICE 1 i 2 to nasze preferowane narzędzia pracy. Nasze mobilne pomieszczenia kontrolne były już wyposażone w panele kontrolne RCP-3500 i monitory PVM-X1800X2400 i X3200. Było, więc dla nas naturalne, że wybraliśmy ten sam sprzęt do naszego nowego wozu transmisyjnego”, wyjaśnia Lucien Peron, kierownik ds. sprzętu w PhotoCineLive. “Dodaliśmy mikser XVS-G1, który doskonale spełnił nasze wymagania pod względem specyfikacji technicznej i zajmowanej przestrzeni. Towarzyszą mu dwa panele ICP-X1116 i 1224, dzięki czemu możemy mieć dwa stanowiska produkcyjne”.

Kompaktowy i wydajny, XVS-G1 jest idealny do produkcji mobilnych, w tym wozów transmisyjnych. Jest wysoce niezawodny, oferuje komfort produkcji bez żadnych kompromisów technicznych, z szeroką gamą kreatywnych funkcji, które mogą szybko i łatwo reagować na bardzo specyficzne potrzeby określone przez PhotoCineLive (takie jak na przykład przejście na format obrazu 9/16).

Kamery Sony VENICE oferują bardzo wysoką jakość obrazu, dostosowując się jednocześnie do wysokiego poziomu oświetlenia, charakterystycznego dla miejsc, w których kręcone są materiały PhotoCineLive. Ta “kinowa” jakość obrazu, rzadko spotykana w produkcjach na żywo i stanowiąca główny atut PhotoCineLive, jest doskonale odwzorowana przez monitory (z serii PVM-X i BVM-HX), których jakość renderowania jest niepodważalna.

“Cieszymy się z zaufania, jakim firma PhotoCineLive przez lata obdarzała Sony i jej produkty. Kiedy Albrecht Gerlach zwrócił się do nas z prośbą o zaprojektowanie tego wozu, byliśmy w stanie zaoferować mu produkty dostosowane do jego specyficznych potrzeb technicznych i spełniające wymagania produkcji filmowej wysokiej klasy. Cieszymy się, że doświadczenie lokalnych zespołów Sony może pomóc nam sprostać tego rodzaju wyzwaniom i że mogliśmy wesprzeć PhotoCineLive w tej wielkiej przygodzie” – mówi Pascal Kerloch, menedżer ds. kluczowych klientów Sony. 

PhotoCineLive OB Van będzie prezentowany na targach IBC 2024 w Amsterdamie od 13 do 16 września 2024 roku.

foto,źródło. Sony

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *