20 lat Skąpiec.pl: rusza Festiwal Oszczędności
Skąpiec.pl jest jedną z pierwszych porównywarek cen w Polsce. Założony w 2004 roku, wyznaczał trendy na rynku e-commerce jeszcze w czasach, gdy zakupów online dokonywało wedle szacunków zaledwie 5% Polaków, a liczba krajowych internautów wynosiła 8 mln (dla porównania, dziś to prawie 90% populacji). Skąpiec.pl cieszy się niesłabnącym zaufaniem konsumentów, a 13 października 2024 r. będzie obchodzić swoje 20. urodziny. Z tej okazji serwis przygotował szereg aktywności dla użytkowników, w tym Festiwal Oszczędności.
Od dwóch dekad Skąpiec.pl jest nieodłącznym wsparciem wszystkich, którzy poszukują najlepszych ofert zakupowych w internecie. Od samego początku celem serwisu było nie tylko dostarczanie najkorzystniejszych propozycji, ale także ułatwienie procesu zakupowego oraz doradzanie w kwestii świadomego wyboru produktów. Dzięki nowoczesnym i intuicyjnym rozwiązaniom oferowanym przez Skąpiec.pl, użytkownicy mogą łatwo porównywać ceny i znajdować produkty spełniające ich indywidualne oczekiwania i potrzeby.
– Jesteśmy dumni z tego, jak Skąpiec.pl ewoluował przez ostatnie dwadzieścia lat. Zmieniające się oczekiwania konsumentów oraz dynamiczny rozwój internetu inspirowały nas do ciągłego doskonalenia serwisu. Wprowadziliśmy liczne usprawnienia, aby sprostać wymaganiom rozwijającego się rynku e-commerce. Z przekonaniem mogę stwierdzić, że skutecznie realizujemy naszą misję, wspierając konsumentów w świadomych i bezpiecznych zakupach – mówi Mariola Kucharska, E-commerce Director w Ringier Axel Springer Polska.
Z okazji 20-lecia istnienia Skąpiec.pl przygotował szereg atrakcji dla użytkowników. Festiwal Oszczędności to jubileuszowa podstrona, która pozwala na skorzystanie z wyjątkowych ofert – https://www.skapiec.pl/sub/449-20urodziny.html. Finał akcji przewidziano na 14 października, gdy
w urodzinowej relacji live redakcja serwisu przez cały dzień będzie polecać użytkownikom najlepsze okazje zakupowe.
Dodatkowo serwis przygotował cykl nostalgicznych artykułów produktowych, w których redaktorzy Skąpiec.pl przypominają, jak wyglądały technologie i produkty popularne 20 lat temu. Porównują
w mich m.in. telefony i urządzenia muzyczne sprzed dwóch dekad z dzisiejszymi odpowiednikami.
– Z radością zapraszamy użytkowników do wspólnego świętowania naszego jubileuszu. To wyjątkowa okazja, aby skorzystać z atrakcyjnych ofert i jednocześnie odbyć podróż w czasie, sięgając do momentu, gdy internet i zakupy online były jeszcze nowością. Celebrujemy przeszłość, ale przede wszystkim nieustannie koncentrujemy się na przyszłości i stale planujemy wdrażanie kolejnych innowacji w serwisie. Naszym celem jest nie tylko ułatwienie zakupów, ale również wzbogacenie doświadczeń użytkowników przy podejmowaniu codziennych decyzji zakupowych – mówi Łukasz Szymański, E-commerce Product Director w Ringier Axel Springer Polska.
Skąpiec.pl to nowoczesna platforma e-commerce dla smart shopperów, którzy cenią oszczędzanie
i mądre wybory zakupowe. Katalog serwisu obejmuje niemal 14 milionów produktów z ponad 2000 sklepów, dzięki czemu kupujący mogą łatwo porównywać ceny i wybierać najlepsze oferty. Z kolei rankingi i rekomendacje redakcji pomagają trafiać w trendy, a praktyczne porady ułatwiają podejmowanie świadomych decyzji zakupowych.
foto,źródło. Ringier Axel Springer Polska