BadaniaMediaTVP

Akcja #RazemDlaWas licznie oglądana w Telewizji Polskiej

Wczoraj, 26 września widzowie programu informacyjnego „19.30” obejrzeli premierę teledysku do nowej wersji utworu „Moja i Twoja Nadzieja”, który powstał w ramach akcji Telewizji Polskiej #RazemDlaWas niosącej pomoc ofiarom powodzi w południowo-zachodniej Polsce. Tego dnia „19.30” w TVP1, TVP Info i TVP Polonia obejrzało ponad 1,7 mln widzów, przy udziałach 15,3%. Reportaż, przedstawiający kulisy nagrania teledysku pt. „Nadzieja”, emitowany tuż po programie informacyjnym na trzech antenach, zgromadził prawie 1,4 mln widzów, co przełożyło się na 11,8% udziału w paśmie. Wczoraj TVP1 była anteną pierwszego wyboru w grupie wszystkich widzów.

 

Inicjatywa Telewizji Polskiej „Moja i Twoja Nadzieja” zjednoczyła ludzi, którzy wspólnie chcą nie tylko podnieść na duchu poszkodowanych, ale przede wszystkim zaoferować im realną pomoc. Teledysk pokazany premierowo w programie „19.30” można oglądać również na kanale YouTube Telewizji Polskiej – Bądźmy Razem. TVP. Cały dochód z reklam emitowanych przy materiale wideo w Internecie również zostanie przeznaczony na pomoc ofiarom powodzi za pośrednictwem Fundacji TVP. Partnerami w akcji #RazemDlaWas są Polska Press Grupa i Polskie Radio. Telewizja Polska na ten cel w tydzień zebrała 12 milionów złotych.

W reportażu Magdy Karpińskiej pt. „Nadzieja”, emitowanym w TVP1, TVP Info i TVP Polonia, widzowie zobaczyli kulisy powstawania teledysku, w którym gwiazdy polskiej sceny muzycznej połączyły siły, by pomóc ofiarom powodzi w ramach akcji Telewizji Polskiej #RazemDlaWas.

Dane: Nielsen Media

foto,źródło. TVP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *