Internet & Gry - Reklama

Trwa akcja „Szkoły Pełne Talentów” Lidl Polska – rekordowe zaangażowanie klientów sieci

W sierpniu br. ruszyła rejestracja szkół do trzeciej edycji cieszącej się popularnością akcji „Szkoły Pełne Talentów”, organizowanej przez Lidl Polska. Od września klienci sieci mogą przy okazji zakupów wspierać wybrane placówki oświatowe, rejestrując na ich konta zebrane Talenciaki. Zaangażowanie klientów nie dziwi, zwłaszcza, że szkoły mogą wygrać wiele nagród. W dniach od 30 września do 2 października podczas zakupów w sklepach Lidl trwa specjalna akcja: Talenciaki będą naliczane podwójnie.

 

„Szkoły Pełne Talentów” to jedyny taki program w Polsce, dzięki któremu polskie szkoły mogą zdobyć wartościowy sprzęt dla swoich podopiecznych. Akcja organizowana przez Lidl Polska cieszy się dużym zainteresowaniem klientów, którzy dzięki programowi mogą przekazać nowy sprzęt dla szkół. A jest o co walczyć – w tym roku do wygrania jest ponad 90 nagród w siedmiu kategoriach. Są wśród nich m.in. laptopy, zestawy do tenisa stołowego czy stoły do siedzącej piłki nożnej.

Misja Lidl Polska

Projekt „Szkoły Pełne Talentów” powstał, aby odmienić na lepsze nie tylko warunki, w których uczą się miliony polskich uczniów, lecz przede wszystkim ich przyszłość. Lidl Polska, chcąc zadbać o rozwój i edukację dzieci i młodzieży, postanowił zorganizować kolejną odsłonę programu, która aktywizuje społeczności szkolne i lokalne.

– „Szkoły Pełne Talentów” to projekt, który uczy zdrowej rywalizacji i pracy zespołowej. Program jest istotny, ponieważ ma wpływ na warunki, w jakich kształcą się dzieci i młodzież. Dzięki dodatkowemu wyposażeniu w postaci pomocy naukowych oraz sportowych, polscy uczniowie mogą odkrywać pasje i rozwijać swoje talenty. Jako Lidl Polska cieszymy się, że możemy im w tym pomagaćmówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.

– Szkoły Pełne Talentów to projekt, który przynosi korzyści całej społeczności szkolnej. Dzięki zaangażowaniu się w akcję zyskaliśmy dodatkowe wyposażenie, które pomaga dzieciom w rozwijaniu ich talentów. Nie chodzi tu jednak tylko o nagrody – to inicjatywa, która również łączy, integruje i zachęca do współpracykomentuje Sylwia Wróblewska, Wicedyrektorka Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Marynarki Wojennej RP w Świnoujściu.

Zasady programu

W pierwszej i drugiej edycji wzięło udział ponad 10 tys. szkół, do których łącznie trafiło ponad 60 tys. nagród o całkowitej wartości ponad 35 mln zł. Przy wsparciu klientów sieci, szkoły zebrały łącznie 50 mln Talenciaków, które potem wymieniły na wybrany sprzęt i wyposażenie. Jak będzie w tym roku? Do tej pory do akcji przystąpiło ponad 7 tys. placówek oświatowych.

Klienci Lidl Polska, którzy chcą wesprzeć polskie szkoły, muszą zrobić zakupy za minimum 50 zł, kupując przy tym przynajmniej 1 warzywo lub 1 owoc – szczegóły znajdują się w regulaminie dostępnym na www.lidl.pl/szkoly oraz w sklepach stacjonarnych sieci. W zamian otrzymają specjalne vouchery – Talenciaki, które mogą przekazać na konto wybranej placówki (która zgłosiła się do akcji). Talenciaki można rejestrować do czwartku, 17 listopada br.

W dniach od 30 września do 2 października Talenciaki będą podwójnie naliczane podczas zakupów w sklepach sieci Lidl. Oznacza to, że klienci, którzy chcą wesprzeć polskie szkoły, za każde wydane 50 zł w Lidlu, w tym przynajmniej na jedno warzywo lub jeden owoc, otrzymają przy kasie dwa Talenciaki. Można je przekazać na konto wybranej placówki (która zgłosiła się do akcji), skanując kod QR lub przekazując je do specjalnych pudełek w szkołach. Talenciaki można otrzymać w sklepach do czwartku, 31 października br. Szczegóły akcji znajdują się w regulaminie dostępnym na www.lidl.pl/szkoly oraz w sklepach stacjonarnych sieci.

foto,źródło. Lidl Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *