Nowa kampania wizerunkowa TOK FM (wideo)
Radio TOK FM, lider wśród stacji radiowych oferujących merytoryczne dziennikarstwo i pogłębioną analizę wydarzeń, wystartowało z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „My wiemy, o co zapytać”. Jej celem jest podkreślenie wyjątkowej roli stacji jako medium, które stawia najważniejsze pytania i prowadzi dialog na najwyższym poziomie.
Hasło kampanii nawiązuje do kluczowej misji TOK FM – dostarczania słuchaczom rzetelnych informacji i poruszania tematów, które mają znaczenie dla społeczeństwa. W świecie zdominowanym przez powierzchowne wiadomości i szybkie nagłówki rozgłośnia stawia na głębokie, przemyślane rozmowy i odważne pytania.
Każdego dnia nasi dziennikarze i prowadzący mierzą się z trudnymi, a często niewygodnymi tematami, które inni pomijają. Chcemy podkreślić, że TOK FM to przestrzeń, w której każdy głos ma znaczenie, a mądre odpowiedzi na dobrze zadane pytania są kluczem do zrozumienia świata. – mówi Kamila Ceran, redaktor naczelna Radia TOK FM.
Kampania przygotowana i zaplanowana przez Dział Marketingu Grupy Eurozet obejmie antenę stacji, internet, w tym media społecznościowe i platformy streamingowe oraz wydarzenia specjalne.
W spotach pojawiają się czołowi prowadzący TOK FM, którzy na co dzień poruszają tematy polityczne, społeczne i kulturalne, m.in.: Karolina Lewicka, Marta Perchuć, Dominika Wielowieyska, Maciej Głogowski, Jacek Żakowski, czy Mikołaj Lizut.
TOK FM to jedna z najbardziej opiniotwórczych stacji radiowych w Polsce, ceniona za pogłębione analizy, debaty i niezależne dziennikarstwo. Od lat stanowi platformę do otwartej i merytorycznej rozmowy na tematy ważne dla Polski i świata.
foto, źródło. Grupa Eurozet