Już po raz 21 odbył się Mikołajkowy Blok Reklamowy 2024
Już po raz 21. widzowie włączyli się w tę wyjątkową akcję. Tradycyjnie, jak co roku, 6 grudnia o godz. 18:45 wyemitowane zostało specjalne pasmo reklamowe. Całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, zostanie przekazany na leczenie i rehabilitację dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat, oraz na remont placówek medycznych.
Pomaganie jest proste!
Mikołajkowy Blok Reklamowy to organizowana od dwudziestu jeden lat akcja charytatywna, w której zaangażowanie nic nie kosztuje. By nieść pomoc, wystarczy usiąść wygodnie w fotelu i 6 grudnia o godz. 18:45 włączyć Polsat. Założenie jest proste: im więcej widzów przed telewizorami, tym więcej pieniędzy dla podopiecznych Fundacji Polsat.
Gwiazdy wspierają akcję
Od lat kampanię wspierają Przyjaciele Fundacji Polsat. W tym roku w mobilizowanie widzów do pomagania włączyli się: Katarzyna Cichopek, Patricia Kazadi, Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży, Ewa Wachowicz, Dorota Gawryluk, Maciej Kurzajewski, Krzysztof Ibisz, Adam Zdrójkowski, Julia Żugaj, Ilona i Milena Krawczyńskie, Martin Gimenez Castro, Maciej Rock oraz Jerzy Mielewski. W rolę Świętego Mikołaja wcielił się Piotr Gąsowski. Autorką spotu promującego Mikołajkowy Blok Reklamowy była jedenastoletnia Pola, wolontariuszka Fundacji Polsat.
Od lat z potrzebującymi
Fundacja Polsat angażuje się w pomoc tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna. Przez 28 lat swojej działalności pomogła dziesiątkom tysięcy małych pacjentom i wsparła finansowo wiele placówek: szpitali i ośrodków medycznych oraz szkoły, przedszkola i ośrodki z pieczy zastępczej w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny.
Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat – www.fundacjapolsat.pl
foto, źródło. Polsat