MediaPolsat BOX

Mikołajkowy Blok Reklamowy 2024: Ponad 2,4 mln złotych!

Charytatywna akcja Telewizji Polsat i biura reklamy Polsat Media przyniosła ponownie bardzo dobry wynik. W 2024 roku Mikołajkowy Blok Reklamowy zgromadził przed telewizorami ponad 3,4 miliona widzów, co przełożyło się na kwotę ponad 2,4 mln złotych na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat.

 

Ważna inicjatywa

Od 21 lat organizowany przez Telewizję Polsat i biuro reklamy Polsat Media Mikołajkowy Blok Reklamowy, ma na celu zebranie funduszy na pomoc potrzebującym dzieciom. W ramach wydarzenia, w specjalnym bloku reklamowym emitowane są reklamy z których dochód jest przekazywany na rzecz podopiecznych Fundacji Polsat.

Rosnące wsparcie

Każdego roku Mikołajkowy Blok Reklamowy angażuje coraz więcej mediów oraz firm, które decydują się wziąć w nim udział, przekazując część swoich środków na rzecz Fundacji Polsat. Mikołajkowy Blok Reklamowy jest zatem ważną inicjatywą, która łączy działalność biznesową z charytatywnym wsparciem, a także mobilizuje społeczeństwo do większej wrażliwości na los innych, zwłaszcza dzieci w potrzebie.

Polacy chcą się dzielić dobrem

– To już kolejny rok, kiedy jesteśmy ogromnie wdzięczni za okazaną pomoc, która płynie prosto z serca. To też już kolejny raz kiedy możemy się przekonać, że Polacy chcą dzielić się dobrem i pomagać innym. Dzięki temu prostemu gestowi będziemy mogli realizować swoją misję i finansować dziecięcą rehabilitację, remontować placówki i wspierać podopiecznych Fundacji Polsat w zakresie określonym przez statut Fundacji mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

W Mikołajkowy Blok Reklamowy 2024 włączyli się…

Alior Bank S.A., Apart Sp. z o.o., Coca Cola Services, Cyfrowy Polsat S.A., Interia.pl Sp. z o.o., Komagra Sp. z o.o., Lajkonik Snacks Sp. z o.o., LEGO Polska Sp. z o.o., LOTTE Wedel Sp. z o.o., McDonalds Polska Sp. z o.o., Media Expert, Młyny Szczepanki Sp. z o.o., Natur Produkt Zdrovit Sp z o.o., Netflix International B.V., Netia S.A., NIVEA Polska Sp. z o.o., olej Kujawski, Oponeo.pl S.A., Orlen S.A, Pepco Poland Sp. z o. o., Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o. o., Polkomtel Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej HASCO LEK S.A., Santander Bank Polska S.A., Spółdzielnia Mleczarska ”MLEKPOL” w Grajewie, Storytel Sp. z o.o., Tarczyński S.A., Zakłady Farmaceutyczne „POLPHARMA” S.A., Żabka Polska Sp. z o.o.

O Fundacji Polsat

Fundacja Polsat od zawsze angażuje się w pomoc tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna. W ciągu 28 lat swojej działalności wsparła ponad 44 500 małych pacjentów oraz dofinansowała niemal 2700 placówek, w tym szpitale, ośrodki medyczne, szkoły, przedszkola i ośrodki pieczy zastępczej w całej Polsce. Dzięki jej wsparciu, wiele z tych instytucji zostało wyremontowanych lub wyposażonych w nowoczesny sprzęt medyczny. Łącznie na realizację celów statutowych Fundacja przeznaczyła prawie 312 milionów złotych.

Liczba widzów została określona na podstawie danych Nielsen Media oprac.przez Telewizję Polsat Sp. z o.o.

foto, źródło. Polsat

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *