Technologia - Promocje

Hulajnoga, która przynosi szczęście? Bolt uruchamia miejski łańcuszek dobrej energii

75% zapytanych osób twierdzi, że choć raz dostało łańcuszek szczęścia. Bolt przekuwa ten nostalgiczny motyw w miejską akcję z limitowaną serią hulajnóg na ulicach Warszawy. Wszystko po to, by dzielić się pozytywną energią na kółkach.

 

Bolt wystartował z kampanią „Łańcuszek Szczęśliwych Przejazdów”,, która łączy wspomnienie popularnych łańcuszków szczęścia z jazdą na hulajnodze i pozytywnym przekazem. Z okazji akcji Bolt zapytał swoich obserwatorów, co dziś sądzą o łańcuszkach szczęścia i emocjach związanych z jazdą na hulajnodze.

Wyniki pokazują, że pozytywne gesty wciąż mają siłę:

– 75% badanych przyznało, że kiedyś otrzymało łańcuszek szczęścia w formie SMS-a, e-maila lub wiadomości w social mediach;

– 25% przesłało go dalej, a kolejne 31% przeczytało go z ciekawości;

– 61% uważa, że szczęściem można się dzielić;

– 97% twierdzi, że można „zarazić” kogoś dobrym humorem,

– 96% osób, które korzystały z hulajnogi elektrycznej, uznało to za radosne doświadczenie.

– Z przeprowadzonej przez nas ankiety wynika, że ludzie chcą dzielić się szczęściem, a hulajnoga może być do tego świetnym pretekstem. Dlatego postanowiliśmy to połączyć i stworzyliśmy `’Łańcuszek Szczęśliwych Przejazdów”. Mają one na celu dostarczyć mieszkańcom Warszawy miłych przeżyć, ale też przypomnieć jak czasem niewiele potrzeba, by przekazać pozytywną energię drugiej osobiemówi Agata Bieniek, Marketing Manager Bolt w Polsce.

Jedź. Zrób zdjęcie. Przekaż szczęście dalej

Na ulicach Warszawy pojawiły się specjalne hulajnogi z motywem błyszczącej koniczyny. Każdy, kto znajdzie je na mieście może zrobić zdjęcie i wrzucić je do social mediów oznaczając bolt_poland na Instagramie. Najbardziej kreatywne zdjęcia zostaną nagrodzone kodami na przejazdy hulajnogą Bolt. Nowi użytkownicy, mogą skorzystać z kodu LUCKYRIDE, dzięki któremu otrzymują do 50% zniżki na dwa przejazdy. Dodatkowo, osoby, które opublikują zdjęcie z Lucky Scooterem, mogą otrzymać środki na kolejne przejazdy.

Pluszowa hulajnoga na muralu i selfie w miejskim krajobrazie

Elementem kampanii jest także nowy mural przy ul. Koszykowej – kolorowy, fakturalny i interaktywny. Wkomponowane w niego lustro do selfie pozwala uchwycić miasto w tle, a umieszczona na ścianie pluszowa hulajnoga przyciąga uwagę przechodniów. Mural zawiera również kod QR, który prowadzi prosto do aplikacji Bolt i umożliwia natychmiastowe dołączenie do akcji.

foto, źródło. Bolt

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *