Grupa RMF publikuje nowe cenniki na jesień 2025r.
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe na jesień, które obowiązywać będą do 2 listopada 2025 roku. Na przestrzeni ostatniego roku zasięg dzienny stacji radiowych Grupy RMF wzrósł o 2,6%, umacniając spółkę na pozycji niekwestionowanego lidera rynku radiowego w Polsce.
W pierwszej połowie 2025 roku, każdego dnia rozgłośnie Grupy RMF gromadziły blisko 1/3 dorosłych Polaków, czyli aż 9,1 mln słuchaczy – o 1,9 mln więcej niż druga grupa radiowa[1]. Udział w czasie słuchania wyniósł 34,7%, co pozwoliło Grupie zwiększyć przewagę nad konkurencją do niemal 9 punktów procentowych.
Nowy cennik Grupy RMF obowiązywać będzie od 1 września do 2 listopada 2025 roku. Zmiany obejmują średni wzrost cen o 5,7-5,8% w większości produktów.
W ślad za koniunkturą na rynku reklamy radiowej obserwujemy bardzo wysoki popyt na nasze produkty i oczekujemy utrzymania pozytywnych trendów w kolejnych miesiącach. Stąd też nasza decyzja o jesiennej korekcie cenników tym bardziej, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy zdecydowaliśmy się jedynie na symboliczną zmianę cen poniżej wskaźników inflacji. Radio jest niezmiennie silnym, efektywnym i elastycznym kanałem komunikacji, wyróżniającym się szybkością dotarcia, wysoką skutecznością sprzedażową i konkurencyjnością względem telewizji oraz Internetu. – Dariusz Woźniak, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF
Średnia cena spotu 30-sekundowego w RMF FM wyniesie w tym okresie 22 437 zł, w RMF MAXX będzie to 5 031 zł, a w RMF Classic tylko 2 108 zł. W okresie obowiązywania cennika nie przewidziano dopłaty High Season.
Grupa RMF proponuje klientom konkurencyjne warunki współpracy – w tym korzystną politykę rabatową oraz efektywny koszt dotarcia. W szeroko zasięgowych pakietach uwzględnione są dodatkowe, atrakcyjne upusty względem sumy cen jednostkowych stacji wykorzystanych w kampanii.
Ofertę Grupy RMF w sposób komplementarny rozwijają nowoczesne rozwiązania cyfrowe. W ramach RMF Digital dostarczamy szerokie spektrum formatów – od display, audio, podcastów i videocastów po rozwiązania niestandardowe oraz usługi brokerskie, umożliwiające realizację kampanii w modelu programmatic także w przestrzeniach innych wydawców. – Dariusz Woźniak, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF
Aktualne cenniki Grupy RMF są dostępne na stronie www.gruparmf.pl w zakładce „Cenniki”.
[1: Źródło: Radio Track Kantar Polska 01-06.2025, all 15-75]
foto, źródło. Grupa RMF
