Internet & Gry - Reklama

„Marka osobista” – nowy podcast w Onet Audio

Onet Audio rusza z nowym podcastem „Marka osobista” prowadzonym przez Olgę Leonowicz i Natalię Jaszczyk. Seria składa się z 8 odcinków i jest skierowana do osób, które chcą świadomie budować spójną i inspirującą markę osobistą.

 

– „Marka osobista” to podcast, w którym łączymy wiedzę, doświadczenie oraz sprawdzone narzędzia, by pokazać, jak świadomie budować swoją pozycję w biznesie i w przestrzeni publicznej mówi Olga Leonowicz, współprowadząca podcast. 

– „Marka osobista” to ślad, który zostawiamy w pamięci otoczenia. Obraz naszej tożsamości, emocji, wartości i wizerunku. Obraz, na bazie którego budujemy naszą rozpoznawalność, widoczność i unikatowość dodaje Natalia Jaszczyk, współprowadząca podcast. 

W premierowym odcinku prowadzące porozmawiają z Martyną Wojciechowską, podróżniczką, dziennikarką, działaczką społeczną, twórczynią Fundacji Unaweza i autorką projektu społecznego „Młode głowy”. Wspólnie poszukają odpowiedzi na pytanie, dlaczego bycie „good enough” może stać się największą siłą zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Słuchacze w kolejnych odcinkach usłyszą również: Sylwię Gregorczyk-Abram, Marka Brzezinskiego, Joannę Bensz, Zofię Kierner, Olgę Legosz, Przemka Gdańskiego oraz Konrada Maja.

Podcastu „Marka osobista” można słuchać co środę w Onet Audio oraz w popularnych serwisach podcastowych.

Więcej informacji: https://kobieta.onet.pl/martyna-wojciechowska-wartosci-i-pasja-sa-fundamentem-twojej-marki-osobistej/4w92vlj  

Olga Leonowicz  

Przedsiębiorczyni i aktywistka. Ukończyła stosunki międzynarodowe ze specjalizacją dyplomacja, studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi na SWPS oraz Leadership Academy for Poland. Przez wiele lat pracowała jako headhunter w wiodących polskich i międzynarodowych firmach, współtworzyła kawiarnię Kubek w Kubek w Warszawie, nagrodzoną przez Gazetę Wyborczą za najlepsze śniadania. W latach 2022 – 2025 wraz z Ambasadorem USA w Polsce Markiem Brzezinskim pełniła funkcję oficjalną. W 2025 roku ukazała się książka „Partnerstwo” – wywiad rzeka Anny Pamuły z ich udziałem o sile współdziałania – w życiu i dyplomacji. Obecnie prowadzi działalność doradczą i szkoleniową.

Natalia Jaszczyk  

Psycholog biznesu, personal branderka (SWPS, Central Saint Martins), z dwudziestoletnim doświadczeniem w rozwijaniu jednostek, zespołów i organizacji. Badaczka relacji między tożsamością a komunikacją wizualną. Specjalizuje się   w psychologii wizerunku, marki osobistej, różnic indywidualnych i komunikacji. W centrum jej pracy stoi człowiek i jego unikalne wyposażenie psychologiczne – cechy, talenty i wartości. Prowadzi własną firmę doradczo-szkoleniową, której największym kapitałem jest stale aktualizowana wiedza, międzynarodowe doświadczenie, autorskie narzędzia i ponad 500 klientów B2B i B2C. A wśród nich: wybitne jednostki ze sceny biznesowo-politycznej oraz firmy Accor Group, Apple, Apsys, BNP Paribas, Dr Irena Eris, EY, Grupa Żywiec, LPP S.A., Luxmed, Maczfit, mBank, Medicover, Nestlé, PWC, Roland Berger, Wedel.

foto, źródło. Ringier Axel Springer Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *