BadaniaRadio

Grupa RMF 11. raz z rzędu liderem rankingu „Biura Reklamy 2025” Media & Marketing Polska

Biuro Sprzedaży Grupy RMF już jedenasty rok z rzędu zostało uznane za najlepsze biuro reklamy radiowej w Polsce w rankingu „Biura Reklamy 2025” magazynu Media & Marketing Polska. W tegorocznej edycji zestawienia biuro utrzymało pozycję lidera rynku, osiągając najlepsze wyniki we wszystkich obszarach ocenianych przez respondentów. Co istotne, wszystkie biura reklamy Bauer Media w Polsce – Biuro Sprzedaży Grupy RMF, Biuro Reklamy Wydawnictwa Bauer oraz Bauer Media Outdoor – zwyciężyły w swoich kategoriach.

 

Ranking „Biura Reklamy 2025” powstał w oparciu o badanie satysfakcji klientów zrealizowane przez instytut Minds & Roses na zlecenie Media & Marketing Polska. Biuro Sprzedaży Grupy RMF uzyskało najwyższą ocenę ogólną – 4,61 przy średniej rynkowej 4,5 – oraz najlepsze wyniki we wszystkich kluczowych wymiarach współpracy: transparentnej polityce cenowej, elastyczności i sprawności przy zmianach w trakcie kampanii, szybkości i jakości odpowiedzi na brief, poziomie zaufania i poczuciu bezpieczeństwa, doradztwie i proponowaniu ciekawych rozwiązań, atrakcyjności formatów oraz profesjonalnej obsłudze kampanii internetowych.

Utrzymująca się od lat pozycja lidera to efekt połączenia silnych marek radiowych Grupy RMF z kompleksową ofertą audio – od klasycznej reklamy radiowej, przez rozwiązania niestandardowe, po szybko rosnący segment digital audio. Grupa RMF co roku obsługuje blisko 2,8 tys. klientów, z czego około 1,3 tys. korzysta z oferty digital. W ramach Audioverse – zintegrowanej oferty reklamowej łączącej radio, digital audio, podcasty, streaming i in-game audio – reklamodawcy mogą budować zasięg i częstotliwość kontaktu z przekazem w wielu środowiskach audio jednocześnie. Kluczowym elementem ekosystemu jest platforma AudioXi, obejmująca dziesiątki marek radiowych i podcastowych oraz miliony unikalnych użytkowników miesięcznie.

– To wyróżnienie jest dla nas szczególnie ważne, bo stoi za nim opinia naszych partnerów: domów mediowych i klientów. 11 lat z rzędu na pozycji numer 1 to dowód, że konsekwentnie dostarczamy kampanie, które działają – zarówno w klasycznym radiu, jak i w całym ekosystemie audio. Dziękujemy za zaufanie i obiecujemy, że nie zwalniamy tempakomentuje Dariusz Woźniak, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży i Szef Negocjacji Korporacyjnych Bauer Media. – Jesteśmy też niezwykle dumni z faktu, że wszystkie biura reklamy Bauer Media w Polsce wygrały swoje kategorie. To pokazuje, że niezależnie od medium – radio, prasa czy outdoor – gramy w jednej drużynie i oferujemy reklamodawcom spójne, komplementarne rozwiązania – dodaje.

foto, źródło. Grupa RMF

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *