Ringier Axel Springer Hungary uruchamia serwis Noizz.hu
Po pomyślnym uruchomieniu serwisu w Polsce, Serbii, Rumunii, Niemczech i na Słowacji, NOIZZ wchodzi na rynek węgierski.
3 maja 2017 r. Ringier Axel Springer Hungary uruchomił serwis Noizz.hu skierowany do przedstawicieli tzw. Generacji C, czyli mieszkańców miast, dla których internet i media społecznościowe są naturalnym środowiskiem. Noizz.hu to szósta odsłona serwisu, który działa już w Polsce, Serbii, Rumunii, Niemczech i na Słowacji.
Po raz pierwszy marka NOIZZ została wprowadzona na rynek w Polsce przez Ringier Axel Springer Polska w październiku 2015 roku, a edycje serbska i słowacka z powodzeniem wystartowały w 2016 roku. W lutym 2017 roku, we współpracy z największym europejskim dziennikiem BILD, ruszyła niemiecka odsłona portalu.
– Noizz.hu skierowany jest do osób, które niemal zawsze są online i chcą jako pierwsze dowiadywać się o najnowszych trendach lifestylowych i miejskim życiu. Stworzyliśmy i prowadzimy markę szczególnie z myślą o Generacji C – mówi Jovan Protic, Digital Publishing Director w Ringier Axel Springer Media AG.
Na czele redakcji serwisu stanie Martin Szokol, który w Ringier Axel Springer Hungary zajmował się wcześniej projektami prowadzonymi dla liczącego się dziennika Blikk i pracował w serwisie internetowym glamour.hu.
– Nowy cyfrowy serwis skierowany do młodych mieszkańców miast to wyjątkowe przedsięwzięcie na Węgrzech. Członkom redakcji bliska jest grupa docelowa serwisu – Martin Szokol wraz z zespołem będzie na bieżąco prezentował najnowsze trendy i relacje z aktualnych wydarzeń. Serwis otwiera jednocześnie nowe możliwości dla reklamodawców pozwalając im dotrzeć do młodszego pokolenia z wykorzystaniem kreatywnych formatów reklamowych – mówi Imre Gerentsér, Chief Digital Officer w Ringier Axel Springer Hungary.