"Ekskluzywne bloki reklamowe" wokół wydarzeń sportowych w ofercie Premium TV
Biuro reklamy TVN Media, pod marką Premium TV, wprowadziło specjalną ofertę umożliwiającą emisję spotów reklamowych w „blokach ekskluzywnych”, umieszczonych bezpośrednio przed, w trakcie oraz zaraz po wyjątkowych spotkaniach sportowych transmitowanych na żywo.
Ekskluzywność bloków reklamowych polega nie tylko na emisji w bezpośredniej bliskości emocjonujących wydarzeń sportowych, ale także na ograniczonej liczbie spotów (max. 4). Daje to możliwość uniknięcia szumu komunikacyjnego i jest atrakcyjną alternatywą dla standardowego bloku reklamowego oraz sponsoringu, gdyż łączy zalety obydwu rozwiązań. Dodatkowo reklamodawca decydujący się na taką komunikację ma zapewnioną wyłączność branżową, co oznacza, że konkurencyjne marki nie pojawią w tej samej przerwie reklamowej.
Pierwsze „bloki ekskluzywne” emitowane były w niedzielę, 23.04.2017, podczas El Clásico – piłkarskiego pojedynku Realu Madryt z FC Barceloną, transmitowanego na kanale Eleven. Wydarzenie to pobiło rekordy oglądalności kanałów grupy Eleven Sports (AMR 310 927). Kolejne bloki tworzone będą dla topowych spotkań piłkarskich i innych kluczowych wydarzeń sportowych dostępnych w ofercie kanałów Premium TV.
W ofercie Premium TV znajduje się obecnie 6 kanałów sportowych (Canal+ Sport, Canal+ Sport2, nSport+, Eleven, Eleven Sports, Sportklub) transmitujących tak emocjonujące wydarzenia jak: LOTTO Ekstraklasa, liga angielska (Premier League), żużlowa PGE Ekstraliga, Liga Mistrzów, Liga Europy, liga hiszpańska (La Liga), liga włoska (Serie A), liga francuska (Ligue 1), angielskie puchary, Formuła 1(R).
Dane: NAM, A4+, 23 IV 2017, AMR