MediaPolsatZapowiedzi TV

Koty i zaloty – nowy miniserial sponsorowany przez markę Whiskas

„Koty i zaloty”, nowy serial emitowany na antenie Polsatu, to 8-odcinkowy cykl sponsorowany przez markę Whiskas. 5-minutowe odcinki emitowane są w każdą niedzielę od 23 kwietnia o godzinie 17:45. W głównej roli żeńskiej występuje ambasadorka marki Whiskas – aktorka Anna Dereszowska.

 

 

 

Serial „Koty i zaloty” to pierwsza tak niestandardowa forma promocji marki Whiskas, na którą zdecydował się Mars Polska. – Podjęliśmy decyzję o zaangażowaniu się w projekt, ponieważ jako marka dbająca o koty i edukację ich właścicieli, opracowaliśmy odpowiedni schemat żywienia naszych czworonogów, zapewniając im zbilansowany rozwój i wyjątkowy smak. Cieszymy się, że możemy w ten nietypowy sposób podzielić się naszą wiedzą z widzamipowiedziała Małgorzata Soszyńska, brand manager marki Whiskas.

Produkcja łamie stereotypy dotyczące czworonogów, pokazuje „koci punkt widzenia”, a także pomaga widzom zrozumieć, co kryje się pod tajemniczym określeniem „kocie rytuały”.
Na małym ekranie oglądamy kota Kacpra oraz kotkę Florę, które mają niemały wpływ na relację rodzącą się między głównymi bohaterami, Kasią i Pawłem.

W serialu występuje Anna Dereszowska, która wciela się w postać Kasi. W roli jej córki, 8-letniej Zuzi, występuje znana z serialu „M jak Miłość” Julia Paćko. Ekranowym adoratorem głównej bohaterki jest Paweł, którego gra Marcin Perchuć. W podsumowaniu każdego z odcinków widzowie słyszą także znanego szerokiej publiczności satyryka Rafała Bryndala, który użycza głosu kotu Kacprowi.

Premierowy odcinek „Kotów i zalotów” został wyemitowany 23 kwietnia.

Obejrzało go prawie 1,4 mln widzów i był to najlepszy wynik spośród wszystkich programów emitowanych w tym czasie. Udział w oglądalności pierwszego odcinka wyniósł 10,7% w grupie A16-49 i 10,9% w grupie A4+.

Za zakup mediów oraz współpracę z Polsat Media odpowiada MediaCom Warszawa. Współpracą z ambasadorką marki zajmuje się agencja IQ Marketing. Za kreację i obsługę social media odpowiada BBDO Warszawa, natomiast za wsparcie PR odpowiedzialna jest agencja Grayling Poland.

Powtórki serialu można zobaczyć w soboty o godzinie 19:55 w kanale Polsat Cafe oraz w Internecie na ipla.tv.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *