Znane osobowości piszą dla Noizz – rusza program #Shapers
Noizz startuje z międzynarodowym programem #Shapers skierowanym do autorów. Wśród pierwszych felietonistów znaleźli się Novak Djokovic, Paulina Przybysz i Jarosław Kuźniar. Jednocześnie Noizz rozpoczyna kampanię wizerunkową, która potrwa do końca czerwca.
#Shapers to międzynarodowy program dla wyrazistych autorów, który został zainicjowany przez portal Noizz. Do współpracy w ramach programu #Shapers zapraszane są wyjątkowe osobowości, których felietony będą publikowane w portalach Noizz w sześciu krajach Europy. Program #Shapers to felietony od: #Futureshapers – wielkich, światowej sławy nazwisk, które chcą skierować swój przekaz do europejskiej społeczności Noizz,#Opinionshapers – liderów opinii: dziennikarzy, pisarzy i osób ze świata kultury, których głosy skłaniają do refleksji i dyskusji oraz #Trendshapers – osób, które wyznaczają trendy, w modzie, muzyce, kulturze czy gastronomii.
– Na łamach Noizz chcemy prowadzić otwartą dyskusję na istotne tematy. Będziemy publikować ważne, często kontrowersyjne, ale i skłaniające do refleksji opinie. Nasi autorzy będą pisać szczerze, o tematach, które są im bliskie – mówi Martyna Majchrzak, Group Digital Publishing Manager.
Pierwszym #Futureshapres był Novak Djoković, jeden z najlepszych tenisistów na świecie. Jego tekst ukazał się o tej samej porze na stronach Noizz w sześciu krajach: w Serbii, Polsce, Niemczech, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech. Kolejnymi autorami w programie Noizz #Shapers są Paulina Przybysz oraz Jarosław Kuźniar.
– Szczególnie zależy nam na tym, aby do shapersów dołączyły osoby, które w sieci są obserwowane przez młodych ludzi. Chciałbym, aby wychodziły poza swoją internetową działalność, pokazywały się z innej strony i zabierały głos w aktualnych tematach – mówi Filip Połoska, redaktor naczelny Noizz w Polsce.
W poniedziałek, 5 czerwca, rusza kampania wizerunkowa Noizz.pl. Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Noizz głosi: opinie, fashion, music, food”. Swojego wizerunku użyczyli: projektant Robert Kupisz oraz artysta Michał Bownik. Kampania ma na celu zwiększenie świadomości marki Noizz oraz zbudowanie jej wizerunku w Polsce jako głosu generacji „C”, która definiuje się nie tyle poprzez wiek, co przez styl życia: oparty na relacjach – miejski i poszukujący nowych wrażeń. To osoby, które prawie zawsze są online i chcą jako pierwsze dowiadywać się o najnowszych trendach lifestylowych i miejskim życiu.
Kampania obejmie: siatki wielkoformatowe w Warszawie, internet (media własne grupy Onet-RAS Polska) oraz radio (Eurozet, Time, Polsat Media, Agora, Grupa RMF). Kreację dla portalu Noizz przygotował Marek Dorobisz i Bart Biały. Sesję zdjęciową zrealizował Mateusz Stankiewicz. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.