Internet & Gry - Reklama

Interia otwiera Content Studio

Powołanie Content Studio jest odpowiedzią na potrzeby dynamicznie rozwijającego się rynku i skupieniem w jednym miejscu kompetencji wcześniej rozproszonych w różnych działach. Nad treściami – od tekstów po własne produkcje wideo – czuwa zespół łączący doświadczenie dziennikarskie z agencyjnym. Kieruje nim Agnieszka Maciaszek, wcześniej dyrektor działu Mobile & Video w Interii.

 

 

Interia otwiera Content Studio

– Rynek wideo i content marketingu rozwija się w błyskawicznym tempie, powołanie Content Studio było więc naturalnym posunięciem. To ogromna odpowiedzialność, a równocześnie ciekawe doświadczenie i możliwość realizowania dużych projektów w zespole doświadczonych i kreatywnych osób, co z kolei przekłada się na sukces po obu stronach – mówi Agnieszka Maciaszek, Dyrektor Content Studio.

– Content marketing jest bardzo istotnym trendem w marketingu. Rozwija się coraz szybciej i już dziś zajmuje znaczące miejsce w budżetach lokowanych w internecie. Oczywiście, wraz ze wzrostem zainteresowania tego typu działaniami rosną wymagania dotyczące oferty w tym zakresie. Grupa Interia, jako jeden z największych wydawców internetowych w Polsce, ma naturalne predyspozycje do oferowania takich zintegrowanych rozwiązań do licznego grona klientów. Powołanie oddzielnej komórki, jaką jest Content Studio, pozwala nam organizacyjnie dostosować swoją strukturę do potrzeb rynku. Jestem przekonany, że zebranie naszych wysokich kompetencji w jednym miejscu wzmocni naszą konkurencyjność w tym segmencie – dodaje Robert Biegaj, Dyrektor Działu Handlowego Grupy Interia.pl.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 17,96 mln realnych użytkowników i 1,17 mld odsłon, a sam portal Interia – 12,73 mln użytkowników i 691 mln odsłon.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *