Internet & Gry - Reklama

Yieldbird odpowiada za reklamę programatyczną firmy Celltick

Yieldbird został głównym partnerem odpowiedzialnym za reklamę programatyczną spółki Celltick, międzynarodowej firmy zajmującej się marketingiem mobilnym i tworzeniem angażujących treści w tym kanale. Celltick działa w modelu content-as-a-service współpracując z operatorami telefonii komórkowej, producentami sprzętu i deweloperami aplikacji. Zespół Yieldbird odpowiada za kompleksową obsługę działań firmy z zakresu reklamy programatycznej w aplikacjach mobilnych.
 

Pod koniec czerwca br. Yieldbird podpisał umowę na optymalizację powierzchni reklamowych w aplikacji Start – ekranu powitalnego działającego w systemie Android oraz aplikacji Start Magazine, która jest preinstalowana m.in. w telefonach sieci T-Mobile w Polsce. Zespół Yieldbird zajmuje się kompleksową obsługą działań z obszaru reklamy programatycznej dla firmy Celltick – optymalizacją operacji open market, obsługą transakcji programatycznych (Programmatic Deal Management), outsourcingiem operacyjnej obsługi kampanii reklamowych (usługi ad ops) oraz obsługą technologii.

– Dzięki pracy zespołu Yieldbird udało nam się istotnie poprawić monetyzację naszych powierzchni reklamowych, co przełożyło się również na znaczący wzrost przychodów z reklamy programatycznej w ciągu zaledwie 3 miesięcy – mówi Keren Klein, Chief Revenue Officer w Celltick.

Działania reklamowe dla firmy Celltick prowadzone są na rynku globalnym, głównie na obszarze Ameryki Łacińskiej.

Yieldbird jest jednym z liderów branży ad tech w Polsce. To zespół ekspertów zajmujących się zarządzaniem powierzchnią reklamową i optymalizacją przychodów z reklamy programatycznej, który wspiera wydawców poprzez zaawansowane narzędzia i strategie optymalizacji, rozwiązania dedykowane zespołom sprzedaży bezpośredniej, partnerstwa strategiczne i usługi consultingowe oraz tworzenie dedykowanego oprogramowania dla firm z sektora mediów. Aktualnie w swoim portfolio ma już 250 wydawców z ponad 30 krajów w Azji, Ameryce Łacińskiej i w Europie.

W kwietniu br. Yieldbird, jako jedyna firma z Polski, został finalistą konkursu The Drum Digital Trading Awards w kategorii The Best Ad Ops Team. Jury doceniło projekt obsługi kampanii reklamowych oraz monetyzacji powierzchni dla MailOnline, cyfrowego wydania „Daily Mail” – największej anglojęzycznej gazety online. Yieldbird obsługuje tego wydawcę na 17 rynkach w Europie oraz 13 rynkach w Ameryce Łacińskiej.

Głównym udziałowcem Yieldbird jest Agora S.A.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *