Mikołaj Nowak odpowiada za marketing i promocję telewizji Fokus TV i Nowa TV
Mikołaj Nowak objął funkcję dyrektora marketingu i promocji dwóch telewizji z portfolio Grupy ZPR Media – Fokus TV i Nowa TV. Odpowiada za budowę i realizację strategii marketingowo-promocyjnej oraz wzmocnienie siły marki obu kanałów. Podlega bezpośrednio Ewie Latkowskiej, dyrektor operacyjnej w pionie telewizyjnym Grupy ZPR Media.
– Mikołaj Nowak ma kilkunastoletnie doświadczenie pracy w nowych mediach w zakresie marketingu i sprzedaży. Przez ostatnich pięć lat związany był z telewizją, gdzie wdrażał redakcje programów informacyjnych i zespoły reporterskie (w tym „Fakty”) do epoki nowych mediów. Odpowiadał również za projekty specjalne i komunikację newsroomu z internetem. Na te kompetencje stawia ZPR Media, więc Mikołaj Nowak będzie współtworzył unikatowy most między światem TV i siecią, aby komunikacja – w różnych mediach – była spójna, atrakcyjna i oferowała znacznie więcej – mówi Ewa Latkowska.
Mikołaj Nowak karierę zawodową rozpoczął od współtworzenia w 2005 roku pierwszego polskiego serwisu społecznościowego Grono.net. Następnie w latach 2008-2011 pracował w Grupie Onet SA jako Brand Manager ds. społeczności i komunikacji. Odpowiadał tam także za rozwój, projekty specjalne i monetyzację dedykowanego obszaru.
W 2012 roku opracował strategię wdrożenia „Faktów” i ich dziennikarzy do social mediów oraz współtworzył redakcję online dziennika. W latach 2016-2017 odpowiadał za komunikację i promocję newsroomu TVN24 BiS w nowych mediach. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Zarządzania w Warszawie – The Polish Open University.