Październikowe "Wysokie Obcasy Extra" z Natalią Kukulską na okładce oraz ze specjalną sekcją z trendami na jesień i zimę 2017/18
Bohaterką okładki najnowszego wydania miesięcznika “Wysokie Obcasy Extra”, które ukaże się jutro – we wtorek, 26 września br., jest wokalistka Natalia Kukulska. Artystka opowiada o tym, dlaczego zdecydowała się odejść od śpiewania radiowych hitów.
W wywiadzie Natalia Kukulska przyznaje, że jedną z inspiracji do najnowszej płyty były „Wysokie Obcasy Extra”: – Przy pracy nad płytą wpadł mi w ręce magazyn „Wysokie Obcasy – Kobiety Rządzą Światem”, gdzie wymienione były najważniejsze dla współczesności postaci – od polityczek, przez naukowczynie, artystki, aktywistki. Po przeczytaniu śniły mi się bohaterki tych tekstów, poczułam taką integrację i dumę z nas, kobiet. Chciałam napisać o tym naszym bohaterstwie. Ale nie takim jak hart przodownicy pracy, tylko o takim codziennym. Wszystkie, chcąc nie chcąc, musimy sobie ogarniać dziesięć rzeczy naraz, zawiadować, planować, rozwijać się, przytulać, pocieszać i jeszcze wyglądać.
W numerze czytelniczki znajdą również:
– „Matka nie płacze” – wzruszającą rozmowę z Krystyną Przybylską. Mama Ani Przybylskiej zdecydowała się opowiedzieć o stracie córki – najtrudniejszym momencie w swoim życiu: – Kiedy Agnieszka z Jarkiem pojechali po dzieci i po psychologa, zadzwoniłam po swoją siostrę. Bałam się zostać sama z Anią. Bałam się mojego krzyku, mnie się wydawało, że jak wrzasnę, to całe Orłowo mnie usłyszy;
– „Wszyscy kłamiemy” – słynny Amerykański psycholog Dan Ariely w rozmowie z Agnieszką Jucewicz tłumaczy, na czym polega kultura kłamstwa i dlaczego ludzie podkoloryzowują swoje życie,
– w cyklu „One rządzą światem” sylwetka Anny Wintour szefowej amerykańskiego „Vogue’a”, a tam m.in. o tym, dlaczego najbardziej wpływowa kobieta świata mody nie ma matury.
Ponadto w numerze pojawią się 32 strony trendów w modzie, urodzie i dizajnie na najbliższy sezon jesienno-zimowy, Karolina Sulej – szefowa działu mody „Wysokich Obcasów Extra” – przedstawi inspiracje ze światowych wybiegów, a specjaliści i autorytety polskiej branży mody wytłumaczą, po co nam w ogóle trendy.
Październikowy numer „Wysokich Obcasów Extra” będzie można kupić w cenie 7,99 zł. Będzie wspierać go promocja w internecie (Wysokieobcasy.pl, Wyborcza.pl, Facebook), w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki, „Polityka”), na nośnikach reklamy wewnętrznej (na pokładach czarterowych linii lotniczych Small Planet Airlines) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej (citylighty AMS). Działania reklamowe przygotował Dział marketingu „Wysokich Obcasów”.