Motorola partnerem akcji „Biegnij Warszawo 2017”
Motorola została partnerem jednej z największych imprez biegowych w Polsce „Biegnij Warszawo 2017”. Zgodnie ze swoim mottem – „Zrób to lepiej!”, firma zachęca do stawiania sobie wyzwań oraz do aktywnego stylu życia.
W ramach nowej strategii, Motorola inspiruje użytkowników do podejmowania wyzwań, by jeszcze lepiej i pełniej przeżywać swoje życie. Marka motywuje do kreatywnego i nieszablonowego podejścia do codzienności i właśnie dlatego zdecydowała się na partnerstwo z jedną z najpopularniejszych imprez biegowych w Polsce, która zrzesza tysiące pozytywnie zakręconych osób.
„Celem marki Motorola jest aktywizowanie ludzi. Jako twórcy pierwszego przenośnego telefonu, zabieramy głos i zachęcamy, by korzystać ze smartfonów jeszcze mądrzej – tak aby zamiast izolować, łączyły nas w realizacji wspólnych pasji, a także pozwalały lepiej wyrażać siebie. Mówiąc „Zrób to lepiej!” rzucamy wyzwania zarówno sobie, jak i naszym Klientom.” – mówi Anna Staszyńska, Motorola Marketing Manager, Lenovo Polska.
„Chcemy by ludzie zapomnieli o nudzie i zamiast planować i szukać wymówek – przeszli do działania. Z tego powodu idea biegu „Biegnij Warszawo 2017” jest nam bardzo bliska. Wydarzenie skupia wokół siebie tysiące aktywnych uczestników. Ich siła ducha i chęć do działania jest bliska marce Motorola, dlatego już 1 października spotkamy się w centrum Warszawy, by dołączyć do tej pozytywnej grupy biegaczy.” – dodaje.
Wsparcie dla biegu „Biegnij Warszawo 2017”
Firma w ramach partnerstwa z wydarzeniem zorganizuje strefę dla gości odwiedzających bieg, przyłączy się do aktywnego kibicowania oraz wystawi swoją drużynę i specjalnego biegacza. W ramach akcji Motorola MotoLepsi, połączonej z niedawno zakończonym konkursem, firma zrekrutowała ponad 1000 aktywnych osób, które nie tylko kochają zdrowy aktywny styl życia, ale też nieszablonowo podchodzą do życia i co więcej, są gotowe mierzyć się z nowymi wyzwaniami. Najbardziej kreatywny uczestnik, który zaprezentował w ramach konkursu towarzyszącemu akcji swój niezwykły sposób na trening, otrzymał od firmy pakiet startowy do biegu i tym samym zmierzy się w warszawskim biegu na 10 km. Już 1.10.2017 r. MotoLepszy, bo tak nazywa się reprezentant firmy Motorola, dołączy do około 13 000 zawodników biegu „Biegnij Warszawo 2017” i wspierany przez twarz marki – Mr. Moda, stanie do rywalizacji.
„Trzymamy kciuki za naszego MotoLepszego. Swoim pomysłem na trening przekonał nas, że jego głowa pełna jest nieszablonowych pomysłów. Dostrzegliśmy w nim ducha naszej marki, dlatego to właśnie on już w niedzielę podejmie się naszego wyzwania i zmierzy się z 10 km trasą w centrum Warszawy. Trzymamy za niego kciuki!” – dodaje Anna Staszyńska, Motorola Marketing Manager, Lenovo Polska.
O akcji MotoLepsi
Celem nadrzędnym akcji MotoLepsi jest promocja aktywnego stylu życia i stworzenie kreatywnej i otwartej społeczności, która wykreśliła ze swojego słownika słowo – ograniczenia. Akcji towarzyszył konkurs na ambasadora marki Motorola – MotoLepszego. Konkurs trwał od 01.09.2017 r. do 22.09.2017 r. Zadanie polegało na zaprezentowaniu jak najbardziej kreatywnego sposobu na swój trening sportowy, a nagrodą główną, oprócz dołączenia do grona MotoLepszych, był smartfon Motorola Moto Z2 Play wraz z 4 modułami Moto ModsTM oraz pakiet startowy na wydarzenie „Biegnij Warszawo 2017”.
Więcej szczegółów na stronie akcji www.MotoLepsi.pl