Nowa odsłona Business Insider Polska
Business Insider Polska staje się głównym dostawcą treści dla Onetu. W serwisie dostępne są już poszerzone informacje i nowe kategorie tematyczne.
Serwis Business Insider Polska zyskał nowe kategorie: Firmy, Twoje Pieniądze, Podatki i Prawo oraz Motoryzacja. Nowe działy stanowią rozszerzenie dotychczasowej oferty tematycznej serwisu obejmującej treści ze świata technologii, start-upów, coachingu zawodowego, lifestyle i aktualnych trendów. W serwisie wkrótce zostaną udostępnione również aktualne kursy walut oraz informacje dotyczące notowań akcji na GPW.
– Business Insider odzwierciedla nowe podejście do serwisów tematycznych, jest kwintesencją biznesu na nowe czasy. Stawiamy na treści nie tylko inspirujące, pokazujące najlepsze przykłady na to, jak odnieść sukces w Polsce i za granicą, ale także na użyteczne informacje z dziedziny finansów, po które sięga każdy z nas – mówi Jovan Protic, COO Grupy Onet-RAS Polska – Połączyliśmy dwie duże redakcje: Biznes Onet i Business Insider w jedną, tworząc razem z Forbes Polska nową jakość – silną grupę medialną, odpowiadającą na zapotrzebowanie naszych czytelników na treści biznesowe dostosowane do określonych grup odbiorców – mówi Jovan Protic.
Polska redakcja serwisu ściśle współpracuje z pozostałymi redakcjami Business Insider – w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Australii czy Japonii. Ekskluzywne materiały przygotowywane przez redakcje Business Insider na całym świecie są tłumaczone na język polski. Z Business Insider Polska współpracują również polscy i międzynarodowi autorzy zewnętrzni – eksperci w swoich dziedzinach, którzy dzielą się z czytelnikami wiedzą, pomysłami i doświadczeniem w prowadzeniu biznesu.
– Od chwili uruchomienia Business Insider Polska rok temu serwis odnotował dynamiczny wzrost, stając się trzecią pod względem wielkości edycją europejską. Dziś Business Insider obecny jest w 20 krajach w 16 wersjach językowych i dociera łącznie do ponad 110 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie. Nasza stratega polega na relacjonowaniu i wyjaśnianiu ciekawych i często skomplikowanych trendów i informacji z zakresu technologii, ekonomii, świata globalnych finansów i wielu innych tematów. – mówi Łukasz Grass, redaktor naczelny Business Insider Polska. – W krótkim czasie udało nam się sprawić, że serwis stanowi poważną konkurencję dla marek, które budowały swoją pozycję na rynku informacji biznesowych przez ostatnie 10 lat. – mówi Łukasz Grass.
W nowym Business Insider Polska postawiono także na zmiany jakościowe pod kątem oferty reklamowej. Zmieniono galerie na wersję wertykalną. Użytkownik nie musi klikać na kolejne zdjęcia – wystarczy, że wygodnie przewinie galerię w dół. Między zdjęciami w nieintruzywny sposób wpleciono formaty reklamowe. Dodatkowo w serwisie Business Insider Polska została rozwinięta oferta reklamy natywnej, a dokładnie reklama native in feed, – Format ten cieszy się dużą popularnością wśród klientów i dlatego właśnie zależało nam na zwiększeniu atrakcyjności reklamy natywnej w Business Insider – mówi Martyna Majchrzak, Digital Publishing Manager Ringier Axel Springer Media AG.
Wdrożono także mechanizm lazy loading. Dzięki niemu serwis będzie ładował się użytkownikom szybciej.
W nowej odsłonie serwisu Business Insider Polska nowością jest także rozbudowana sekcja wideo – obok cotygodniowych premier programu Łukasza Grassa „Na czasie” w każdą środę o godz. 14.00, będą pojawiać się także nowe materiały wideo.
Business Insider Polska ruszył 15 maja 2016 r. Serwis odwiedza średnio ponad 5,5 miliona użytkowników miesięcznie (źródło: Google Analytics) i ma on ponad 250 tys. subskrybentów w mediach społecznościowych.