MediaZapowiedzi TV

Pierwsi odzieżowi partnerzy licencyjni „Między nami, misiami”

Tylko w drugim kwartale 2017 roku serial „Między nami, misiami” dotarł do 161 milionów osób na całym świecie. Cartoon Network korzysta z rosnącej popularności produkcji i zdradza szczegóły pierwszych porozumień licencyjnych w regionie EMEA.

 

 

Serial opowiada o przygodach trzech uroczych misiów, którzy w nieporadny sposób usiłują się odnaleźć we współczesnym świecie ludzi. Każdy dzień wypełnia im poszukiwanie jedzenia i nowych przyjaciół oraz próby zdobycia internetowej sławy. To ostatnie już im się udało – misie cieszą się olbrzymią popularnością również w cyfrowym świecie. Aplikacja zawierająca komplet mini-gier z serialu, „We Bare Bears: Free Fur All”, została pobrana już ponad 30 milionów razy.

Korzystając ze wzrastającego zainteresowania widzów, a także trwającej emisji trzeciego sezonu serialu, Cartoon Network rozpoczyna wdrażanie programu licencyjnego marki. Stacja ogłosiła już szczegóły pierwszych umów z partnerami z branży odzieżowej. Fani „Między nami, misiami” w Wielkiej Brytanii będą mogli kupić odzież nocną dla dzieci i dorosłych od firmy BCI. Kolekcja ma się pojawić w sprzedaży w sezonie wiosna-lato 2018.

– Oprócz naszej głównej grupy docelowej – dzieci w wieku 6-12 lat, „Między nami, misiami” podoba się również nastolatkom i dorosłym. Decyduje o tym rewelacyjny humor, inteligentna fabuła i wiarygodni, obecni w mediach społecznościowych bohaterowie. Serial świetnie sobie radzi na wszystkich platformach i obserwujemy stały wzrost zainteresowania ze strony fanów. To oznacza także zwiększone zapotrzebowanie na produkty licencyjne mówi Johanne Broadfield, VP of Cartoon Network Enterprises EMEA.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *