Projekt I Love Radio wyróżniony przez „Media & Marketing Polska”
Akcja pięciu grup radiowych I Love Radio otrzymała wyróżnienie w raporcie „Nadawcy 2017” wydanym przez branżowy miesięcznik „Media & Marketing Polska”. Projekt nagrodzono m.in. za połączenie sił przez konkurentów w celu promowania radia jako skutecznego medium reklamowego.
„Media & Marketing” docenił edukacyjną rolę projektu i platformy internetowej iloveradio.pl, a także obchody Dnia Radia 11 kwietnia na antenach rozgłośni należących do konkurujących ze sobą na co dzień pięciu grup radiowych: Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia.
Tego dnia wyemitowano w 164 stacjach radiowych po raz pierwszy w historii wspólny blok charytatywny, z którego całkowity przychód – 120 tys. zł – przekazano Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu z Krosna. Jak zauważa „Media & Marketing Polska” w swojej publikacji „cieszy to, że konkurenci podjęli współpracę. Jesteśmy przekonani, że I Love Radio może dla rynku radiowego zrobić dużo dobrego”.