TO WIDEO – nowa marka Grupy ZPR Media
Grupa ZPR Media wprowadza do Internetu markę TO WIDEO, która będzie skupiać wideokontent powstający w ramach wszystkich mediów Grupy. Produkcje TO WIDEO dystrybuowane będą zarówno poprzez strony internetowe, jak i kanały social mediowe.
Pod szyldem TO WIDEO prezentowane będą krótkie i dynamiczne filmy, poświęcone różnorodnym tematom. Treści powstawać będą w oparciu o charakter poszczególnych brandów Grupy ZPR Media (np. TO ESKA, TO SUPER EXPRESS, TO MURATOR) i będą podporządkowane różnorodnym kategoriom tematycznym m.in. TO POLSKA, TO PILNE, TO SMAK, TO SHOW, TO SPORT.
– Stworzenie marki TO WIDEO podyktowane jest obserwacją najnowszych trendów w zakresie konsumpcji treści w Internecie. Spójna komunikacja wizualna dla wszystkich produkcji wideo, powstających w ramach Grupy ZPR Media, ułatwi identyfikację i dotarcie do właściwego odbiorcy. Na rynku zamierzamy wyróżniać się wysoką jakością kontentu. Korzystając z wiedzy i technologii, którą dysponujemy, będziemy oferować w Internecie materiały wyprodukowane w jakości telewizyjnej – mówi Ewa Latkowska, dyrektor operacyjny w pionie telewizyjnym Grupy ZPR Media i pomysłodawczyni projektu TO WIDEO.
Za produkcję materiałów TO WIDEO odpowiada dotychczasowy newsroom telewizyjny Nowej TV, który przekształcony został w Agencję Produkcji Wideo. Zakres zadań Agencji obejmuje: tworzenie scenariuszy, realizację filmów, przygotowywanie i emisję codziennego serwisu informacyjnego „24 godziny” dla Nowej TV oraz dystrybucję w sieci newsów z serwisu. Szefem Agencji Produkcji Wideo jest Tomasz Sygut.