BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

TVN wygrywa wyścig jesiennych ramówek

TVN to najchętniej oglądana stacja tej jesieni zarówno w grupie komercyjnej, jak i w grupach kobiecych. Swoją pozycję lidera zbudowała przede wszystkim na głównych formatach stacji, m.in. wprowadzonym na jesieni serialu „Diagnoza”, który spotkał się z ciepłym odbiorem widzów.

 

TVN jesienią utrzymał również status najbardziej atrakcyjnej grupy dla większości reklamodawców. Stacja efektywnie dociera nie tylko do kobiet, ale również do osób w pracujących na średnim i wyższym szczeblu zawodowym, z wykształceniem wyższym oraz zamieszkałych w większych miastach.

TVN rozpoczął już nagrania odcinków większości formatów do wiosennej ramówki. Wszystkich zainteresowanych niestandardową komunikacją wokół programów stacji, zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *