BadaniaMedia

Ponad 2 mln widzów siódmego sezonu „Policjantek i Policjantów”

Siódmą serię „Policjantek i Policjantów”, której emisja zakończyła się w piątek, 1 grudnia, oglądało średnio 2 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 14,4% oraz 12,8% w grupie komercyjnej. Rekordowy odcinek zgromadził ponad 2,5 mln i uzyskał 16,5% udziałów w rynku.

 
W czasie emisji serialu Czwórka plasowała się na drugiej pozycji na polskim rynku telewizyjnym, a wśród stacji odbieranych naziemnie okazała się bezkonkurencyjna.
Warto dodać, że serial, który z sezonu na sezon uzyskuje coraz lepsze wyniki, w porównaniu z pierwszą serią niemal trzykrotnie zwiększył udziały w rynku.
Proudcentem serialu jest ATM Grupa S.A.
Dane: Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *