BadaniaMediaWAŻNE

Kanały własne TVN na YouTube z ponad 1,5 mln wyświetleń miesięcznie

TVN jako jedyny podmiot na polskim rynku telewizyjnym posiada na YouTube aż 11 kanałów, które subskrybuje łącznie 1,5 mln osób. Reklama w kanałach TVN na tej platformie stanowić będzie w 2018 roku jeden z ważnych elementów oferty online biura reklamy TVN Media.

 

 

Łączna liczba wyświetleń dla wszystkich kanałów TVN na YouTube w listopadzie ub. r. wyniosła blisko 154 mln.

TVN jest najpopularniejszą polską stacją telewizyjną na YouTube. Największy kanał, tvn.pl, subskrybuje ponad 730 tys. osób (listopad 2017, Google). Z miesiąca na miesiąc odnotowuje on także przyrosty wyświetleń. W listopadzie 2017 roku materiały wideo na profilu TVN zostały odtworzone 85,1 mln razy (o 10 proc. więcej niż w październiku).

Dane: listopad 2017, Sotrender

W kategorii stacji telewizyjnych w TOP10 listopadowego zestawienia znalazło się aż 5 kanałów Grupy TVN. Skala przyrostów pokazuje, że są to najbardziej dynamicznie rosnące kanały.

Dane: listopad 2017, Sotrender

Kanały TVN na YouTube należą również do najbardziej angażujących. W grudniu przy materiałach opublikowanych na kanałach z Grupy TVN internauci wykonali 13 mln różnych aktywności (komentarzy, „łapek w górę” i „łapek w dół”, udostępnień, kliknięć itd.).

Internauci oceniają je także jako najbardziej wpływowe na polskim YouTube. W rankingu Socialblade z grudnia 2017 roku kanał tvn.pl jako jedyny otrzymał najwyższą ocenę A, na którą złożyła się rekordowa liczba wyświetleń oraz ocena siły oddziaływania kanału według użytkowników.

Youtubowe kanały TVN stanowią atrakcyjną przestrzeń reklamową, szczególnie dla działań typu branded content. Ponadto są dla marek bezpiecznym środowiskiem promocyjnym, co jest szczególnie istotne w kontekście rosnącej ostrożności reklamodawców przy planowaniu kampanii w sieci.

Chcąc połączyć potencjał zasięgowy YouTube oraz jakościowe treści telewizyjne na kanałach TVN na YouTube, TVN Media wprowadza obecnie do oferty nowy produkt reklamowy Reach Max +. Potencjał treści TVN i partnerów Premium Digital  zostaje więc teraz poszerzony o zasięg kanałów i możliwości targetowania YouTube przy zachowaniu bezpieczeństwa oraz wysokiej jakości treści Grupy TVN.

Sukces treści TVN na YouTube wpływa także na szersze możliwości oferowania klientom unikalnych rozwiązań reklamowych. Przy kreowaniu produktów reklamowych dla swoich klientów TVN Media współpracuje również ściśle z twórcami kanałów natywnych na YouTube*.

Warto dodać, że działania reklamowe na kanałach TVN na YouTube to doskonałe uzupełnienie komunikacji w młodszych grupach docelowych. Blisko 60% wyświetleń materiałów publikowanych przez nadawcę generują internauci między 18 a 34 rokiem życia.

Poza kluczowym elementem oferty TVN w obszarze online, jakim jest Player.pl oraz serwisy News & Biznes (w tym tvn24.pl), kanały TVN na Youtube, w połączeniu m.in. z social mediami (Facebook, Instagram) stanowią zatem idealną odpowiedź na potrzebę rosnącego zasięgu komunikacji w segmencie mobile. Obecność na YouTube w kontekście popularnych, wysokojakościowych treści pochodzących z anten TVN pozwala rozszerzyć grupę dotarcia o osoby, które oglądają telewizję w sposób inny niż tradycyjny, w dowolnym miejscu i czasie.

Anna Szlęzak, Filip Chajzer, Fit Lovers, iHanio, Macedemian Girl, Made by Ruda, Małgorzata Heretyk, MissPKproject, Modny Tata, Mrozik Oficjalnie, Reżyser Życia, Rozczarowani, What Anna Wears?.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *